#1 Skrevet Oktober 16, 2009 Hei Driver i disse dager å skal bytte girkasse i min s4 AAN. Har fjernet eksos, mellomaksel, løsnet stikkaksler fra kassse og koblet fra speedo og alt det der. Men får ikke kassa ut... Den kommer neeeesten ut, men ene festebraketten til girkassefestet tar i så vidt det er Dere som har gjort dette før har vel kanskje noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2009 jeg måtte jekke opp motorn min litt i framkant, så den står litt lavere i bakant... også må den wiren om sitter på toppen av kassa løsnes også da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2009 Enkleste er og ta av den brakketen. Sparer deg for masse lirking og "bulking". Litt trangt og komme til den øvre umbracoen til høyre, men det går Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2009 bruker å skru av motorfestet i framkant. Åsså må du svinge helt over til venstere så festet til styrestagene ikke står i veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2009 ta ut motor og gir i ett...er ikke så mye mer arbeid når du først har demontert så mye...gjør helegreia lettere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2009 Har bilen proconten? vis ja må du snike handa over kassa og dra den bort så den ikke henger seg opp i kassa på vei ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2009 jeg pleier å løsne styre staget fra tannstaget, og plassere det oppå. blir vertfall noe lettere å få kassen ut da:) men dette er på type 89 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...