#1 Skrevet Oktober 16, 2009 Heisann, Tid for vinter nå igjen og fikk på andre felger og da kom plutselig bremsene til syne.. Og de ser så utrolig små ut Kjører en passat 1,8 Syncro 1999. Er det noen som vet om en god løsning for å få på litt større bremser sånn at det ikke ser så latterlig ut... ? Kom med forslag folkens Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2009 Heisann, Tid for vinter nå igjen og fikk på andre felger og da kom plutselig bremsene til syne.. Og de ser så utrolig små ut Kjører en passat 1,8 Syncro 1999. Er det noen som vet om en god løsning for å få på litt større bremser sånn at det ikke ser så latterlig ut... ? Kom med forslag folkens Takk jeg har brakketter for 312mm skiver fra audi tt liggende.. ligger tilsalgs på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2009 Trenger jeg å bytte calipper hvis jeg skal bruke disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2009 Trenger jeg å bytte calipper hvis jeg skal bruke disse ? nei, brakettene koster ca 1300 pr stk på møller nye. fra utlandet betydelig billigere. du trenger braketter, skiver, og helst nye bremseklosser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2009 1300kr hele veien rundt da eller? Synes mine såg latterlige ut med 18-tommerne Men jeg har 15 på vinter, blir ikke litt trangt det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...