Anbefalte innlegg

Merker at når jeg gir brått på eller slepper gassen og gir masse gass igjen så smeller det.

Når jeg trykker opp diffen og vrir den virker det som den er litt løs..

Finner ikke slark i midtdiffen eller opphengen til akslingen.

Så er det mest sannsynlig foringa som sitter over/bak diffen som fester den til karosseriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker at når jeg gir brått på eller slepper gassen og gir masse gass igjen så smeller det.

Når jeg trykker opp diffen og vrir den virker det som den er litt løs..

Finner ikke slark i midtdiffen eller opphengen til akslingen.

Så er det mest sannsynlig foringa som sitter over/bak diffen som fester den til karosseriet?

Hey

Min diff å er slik.. Men jeg tror de er pga slark inn i selve diffen. har trossalt rullet 270k min nå. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men jeg tror det er pga den gummien som diffen "henger" i for den er myk å løs:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville nok satsa på foringa til diffen ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er spørsmålet hvor er denne lurt og kjøpe ? prismessig samt er det lurt og kjøpe noe "bedre" dvs stivere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 har den for under 1000lappen. Hele festet komplett med polyforing..

Men hvorfor MÅ det være foringa? Det er jo bare å legge seg under å dytte på diffen. Er jo helt normalt at diffene er slarketet etter 13år...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Mikkel men hvorfor har det blitt sånn veldig siste mnd'ene ? Var jo helt perfekt før..

Har løftebukk så slepper og legge meg under, har dytta på diffen oppover og den beveger seg endel, og dytter jeg på ene akslingen til en av hjula sp beveger diffen seg mye opp og ned og sidelengs..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet denne omtalte foringa på min og "skurringa" ved pådrag ble merkbart bedre, men det er fremdeles der hvis jeg gir litt gass i det jeg kjører i en dump, eller hvis jeg er litt snar med å gasse etter en liten fartsdump.

Virker som om det er noe som tar borti når det fjærer der bak, og akslingen kommer i litt vinkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facemotorsport.no har også foringer.

(Det var i allefall foringen som gjorde at jeg hadde ulyd på min)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facemotorsport.no har også foringer.

(Det var i allefall foringen som gjorde at jeg hadde ulyd på min)

Ikke til S6... Kun 034 som har denne, som kom for salg nå for et par uker siden ellerno..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte denne delen hos et lokalt verksted for ca. 900,- og det var inkl. frakt. Bestilt fra tyskland, men hvor aner jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen ting som kan være lurt, kjapt og billig å bytte for og få bort slakk i drivlinjen, er gearkasse festene! Gjør underverker! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merket noe når jeg lekte meg litt på snøføre sist vinter, gjennom en sving - inn med clutchen - gasse litt og slippe clutchen igjen, har riktignok litt kvass sinterlamell så det ble et bra smell i bakakslingen - og det ble med den ene gangen ;)

Mulig denne foringen vil gjøre underverker for meg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiftet denne store foringa (med brakett) i bakkant på diffen på min S6, var litt plaget med dunk/slakke ved kraftig pådrag/girskifte. Ble myye bedre etterpå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre du skal ut på bane og herje så hadde jeg holdt meg unna den polyforinga, den gir endel ekstra støy! Merket det veldig godt når jeg installerte en lignende sak på bakdiffen til RS2'n, ble en ganske så tydelig "hvining" fra drevene. Ble helt borte igjen når jeg monterte nytt originalt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor denne er rimeligst? og hva er delenummeret?

Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkes at det er: 443 599 125

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var rett nummer tror jeg, men eneste måten og skaffe den uten polyforing er og kjøpe på møller.. finner den ingen annen plass jaffal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha poly :D hehe

da er vi to :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.