RS6 kaross vs A6 prelift kaross deler

Anbefalte innlegg

Hva er den MERKBARE forskjellen her??

Hadde kunne tenkt meg RS6 skjermene OG panseret

Kansje billigere å valse org skjermene til h....

Uansett. Hva annet må kjøpes ved evt karroseri dele bytte??

HÅPER noen har gjort dette før eller har erfaringer opp mot noe slikt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er vel forskjell... fanger, lykter, skjermer, grill og panser. Om ramme er lik vet jeg ikke, ser at v8 er 13 cm bredere en feks den med 4'er og 6'er av facelift utgavene. 193 mot 180 cm.

Dessuten så vil det jo bare se dumt ut å bytte fronten og ha noen svære hjulbuer det, og bak er det vanlige hjulbuer. Skal du bytte disse i tillegg så koster det nok mer en det smaker. for da må du skjære ut de gamle bakskjermene og sviese på nye.

Hva med å kjøpe en S6 i stedet for? De er jo ikke så ille i pris nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, men bygget mitt begynner å bli noe heftig akkurat nå, så ville bare gjøre den litt breiere ettersom int/ext og motor/driverk er LANGT ifra org ;)

PLUSS at jeg Er for svak for Twinturbo biler, har to allerede :D derfor

(kommer til å legge ut prosjektet når den er mappet ferdig OG når noen forteller meg hvordan jeg legger ut bilder :) kremt)

PS: var tenkt å bytte alle skjermene, ikke bare de to fram.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjermer, panser, baksjermer (utsnitt) innerskjermer foran og bak, støtfanger foran og bak, lykter + + + ... fullt mulig å gjøre, flere som har gjort det, med mindre du sveiser etc selv må du levere bilen til karossverksted og deretter lakkverksted.. Om dette er en bil du brenner for? GO FOR IT.. Ohh, glemte nesten, du trenger nye felger eller noen skikkelige spacere for å kompansere for den ekstra bredden på bilen..

En av de største kostnadene såvidt jeg kunne se når jeg titta på dette var faktisk støtfangere foran og bak, de jeg fant på ebay var grisedyre..

Vurderte det samme på min A6, ble litt for høy pris i forhold til hva jeg fikk igjen for det..

2 måter å legge ut bilder.. Ene er å bruke funksjonen "Behandle vedlegg" eller registrere deg på photobucket.com , laste opp bilder der og linke de her i tråden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm kansje jeg skal la den se ut som en trøtt 1.8t med intercooler fram å dobble eksoser bak allikevel da :D (sleeper aktig)

photobucket er jeg medlem i allerede

her er prosjekt nr 1. er så mye jeg kunne ha skrevet om denne men det er så mye så ett bilde taler mer en 1000 ord

http://i570.photobucket.com/albums/ss148/99galantcyber/sommer157.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette fungerte jo JÆVLI bra...

er så lenge siden jeg har lagt ved bilder fra photobucket

HELP NEEDED PLIZ ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i H..... legger du ved bilder?? har photbucket men fan da "vennligst skriv inn URL adressen til bilde ditt" ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har lastet opp et bilde på photobucket så legger det seg i en mappe så når du ser bildet i lite format så holder du bare musa over å det kommer opp ei rute med link i forskjellige varianta.. IMG Code er den linken du ska kopiere å lime inn her ;)

evt trykk på bildet så kommer det opp på venstre sida: Share this image og da med de forskjellige linker under..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommer157.jpg

KONGE.. HER ER 1 PROSJEKTET

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du har lastet opp et bilde på photobucket så legger det seg i en mappe så når du ser bildet i lite format så holder du bare musa over å det kommer opp ei rute med link i forskjellige varianta.. IMG Code er den linken du ska kopiere å lime inn her ;)

evt trykk på bildet så kommer det opp på venstre sida: Share this image og da med de forskjellige linker under..

Hva med bilder jeg uheldigvis sletta på photobucket?? er de borte for alltid?

eller er det en slags søppelkasse der:P?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Du kan jo sette på allroad skjermer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.