#1 Skrevet Oktober 17, 2009 Hei. Har lyst på nyere bil å har da tittet på A6 2.7 og S4 2.7. Har nå en S6 2.2t. Noen som har no tips om hvem av de bilene jeg burde velge? Hvem er det minst trøbbel med og hvem tåler mest juling? S4 koster jo rundt 50000 mer så det hadde vært greit å finni en bil til under 200000. Hvor mye hester tåler forresten de forskjellige motorene? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2009 kommer litt ann på hva du er ute etter, s4 føles nokk mere leken og sportslig ut, mens a6 er vell litt mere "cruser" hvem som er mest trøbbel med vet jeg ikke, men s4 er jo en "S"bil og har diverse oppgraderinger som oppgraderte forstillingsdeler i forhold til a4. vet ikke hvordan det er med a6 2,7 iforhold til til andre a6 og s6, men det er det sikkert andre som kan svare på. har en S4 selv, og "trøbellet" jeg har hatt med den er hull i trykkslanger, lmm og eksostempfølere. ellers så er det bare normale slitasjedeler som har "trøbblet"..drivknuter, hjulager og bremser. angående motor, så er det vell samme motor bare med anen motorstyring, og de tåler godt med hester begge to, er vell vertfall ett par s4 motorer i norge som er hentet ut over 500hk med standar innmat. ellers så kan jeg anbefale S4 på det varmeste, utrulig artig og god bil å kjøre+ at det er vanvittig arti å kjøre fra sportsbiler med stasjonsvogn: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2009 Ok, har jo så klart lyst på S4 men det er de 50-100000 ekstra de koster da:) Jo sant det:) Har selv avant med nesten 300hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2009 jeg vil vel si at det er verdt det ekstra og vel så det. og om du alikevell skulle kjøpe A6 så for all del finn en med manuell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2009 Ok, tror nok kke det blir s4 denne gangen og så har jeg funnet ut at jeg har lyst på A6 facelift da. Mye jobb å bygge om fra A6 4b pre-facelift til facelift? Noen som veit hvor mye hk 1.8t motoren i disse bilene klarer? M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...