#1 Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) Har sett på noen utenlandske sider at folk har konvertert fra vanlig FIS med rødfarge til ett med flerfarget FIS Dett har jeg tenkt å gjøre i min A4 Avant 1,8TQ `04 mod:p Har for hånden et instrumentpanel med FIS-fargedisplay ! Er dette instrumentpanelet alt jeg trenger for dette eller må jeg ha noe slags ledningsnett eller annet? Også er jo det dette med å få tilpasset instrumentpanelet til min bil med km-stand og startsperren som jeg tror ligger i instrumentet? Hvordan får jeg dette til å virke? Kan man justere km-standen med vag-tacho eller vag-com? Evt hva tar møller for helle jobben om jeg har instrumentpanelt? Her er linken til instrumentpanelet jeg tenker å kjøpe! http://global.ebay.com/Audi_A4_S4_8E_B6_B7_Tacho_Kombiinstrument_FIS_Benziner/270467792472/item Er evig takknemlig til den/de som gidder å hjelpe meg litt med dette!! Hadde jo vert kult å få til dette om ikke det er så alt for dyrt! Finner ikke så mye om dette så det er tydeligvis ikke så vanlig å gjøre dette:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...