Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som prøvd eller bruker GLARE produkter??

 

Brukte opp noen 1000,- lapper på det i går =)

 

Men blei ikke super fornøyd med første rubb og polering,

 

 

 

Ønsker å høre om det er noen andre som har noen synspunkter /meninger om dettte produktet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, ser jo nå at jeg har skrevet det feil. er det mulig. ja GLARE ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitti å lest litt på forum ang GLARE produkter. Sitter i grunn med akkurat samme formening om produktet.

Har en tynn liten ripe i panseret på bilen, som jeg prøvde å fjerne. Men var helt umulig. Greit nok at det blir blankt, men blank bil med masse riper er ikke akkurat det jeg ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glare fyller igjen ripene, jeg har prøvd hele serien før og ga bort alt sammen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar bare å leverer tilbake driten jeg. Jeg sa det at det skulle være jævli bra for at jeg skal kjøpe det for 2500kr. da sa han at det var bare å komme tilbake hvis jeg ikke var fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brae å få levert det tilbake ja, lest mye negativt om Glare selv.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg jobber som bilpleier i kristianasand,å der har gleare gutta vært å prøvd å prakke på oss disse produktene,å vi har prøvd dem,men det er ikke noe kvalitet på dette mener jeg,brukte hele serien med forsegling på min bil å ble absolutt ikke fornøyd,så dette anbefales ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg var å skulle levere tilbake produktet her i går. Han blei nesten på gråten han som selger produktene. Han har akkurat begynt å selge det.

Han håpet på en strålende tilbakemelding. Men der tok han feil.

 

Så jeg fikk med no mere rubbing produkter. en som heter KNOCK OUT.Så lovet å prøve litt til da. Men er jo helt latterlig.

Så på ett panser som han GLARE typen hadde gjort på demodagen. Som han jeg kjøpte produktene av mener er bra jobb.

Da ristet jeg bare på hodet. Greit at det blir blank overflate og han har fått tilbake fargen. Meeeeen, veit du hva.

Men er det bare meg eller er det flere som har prøvd produktet som syntes at rubbingen virker alt for tørr. Maskin suger jo tak jo.

 

Skal komme tilbake med noen kommentarer fra han GLARE typen som han jeg kjøper av , kjøper av igjen. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bh :: bh :: bh :

 

Glare inneholder fillere, så hvis du er heldig så fyller du igjen ripene, og det er kun hvis du er heldig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har prøvd knock outen jeg å,ikke fornøyd å som du sier selv alt for tørr,når di var å demonstrerte produktene for oss,drmonstrerte vi våre produkter dor di, å mitt resultat ble bedre en di sitt, det innrømte di selv haha: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har prøvd knock outen jeg å,ikke fornøyd å som du sier selv alt for tørr,når di var å demonstrerte produktene for oss,drmonstrerte vi våre produkter dor di, å mitt resultat ble bedre en di sitt, det innrømte di selv haha: gråter :

 

Haha er det mulig. Bare å helle på vann sa han typen jeg kjøper av da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet hele serien. Ble ikke imponert. Dyrt var det også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.