#1 Skrevet Oktober 18, 2009 Hører en vifte som går., hører den på høyre side i motorrommet, helt opp mot ruten. ved siden av batteriet. hva er det? allroad 2001 mod. mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2009 kupè vifta kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2009 tror ikke det er den. den høres såvidt. altså veldig svakt. tenningen er av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2009 Er det navi i denne? Hører en vifte lyd jeg også av og til, mener den kommer ifra hovedenheten. Jeg har org. Navi+ RNS-D mener jeg den heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2009 Er ikke vifte kjølinga til ECU boksen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2009 er ikke navi i denne.. eller det er navi i displayet ved speedometeret. men det funker ikke. pga at jeg antagelig ikke har rett naviplate. står bare no disc. RNS-D? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2009 Er ikke vifte kjølinga til ECU boksen a? men skal den stå å kjøle selv om bilen ikke er igang.? hører den selv om bilen ikke har vært brukt på noen dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2009 På min nye mercedes Vito begynner den med en gang man låser opp bilen eller tar i dørhåndtaket iallefall, hvis din står hele tiden virker det merkelig med hensyn til batteriet ditt osv. Er jo ikke sikkert det er den jeg snakker om heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2009 Har du solar takluke? Om du har det, så er det en vifte som gå på solcellepanelet som skifter ut lufta i kupeen når det er sol ute. Dette er en uavhengig vifte som bare går når den får strøm fra solcellepanelet. Og den ligger på det stedet du nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...