#1 Skrevet Oktober 18, 2009 Ble litt mekking når jeg kom hjem etter å ha henta ny bil.. Dette på grunn av at den ikke lader ordentlig. Det var laga en slags jallkobling fra turbo og opp til luftfilterboksen, pga av den orginale slangen er for liten i diameter til å gå utenpå turboen.. Det er en KKK turbo med vannkjøling og ca 70mm inn på huset. Fant heller ikke noe skilt der det skal stå hva det er slags.. Noen som kan komme med noen facts? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2009 Dette er orginale turboer jeg har. Som du ser på ene bildet er det et skilt der det skal stå K24-7200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2009 Det sitter så knotete til ja.. Finner det vel ut når toppen skal av uansett.. Det er heller ikke den nippelen som N75 skal kobles innpå.. Den er koblet til på slangen som går til IC. Morro om noen hadde vist det.. Den virker endel større.. Har jo også liggende en E-50 som jeg kunne byttet til da det er litt opp og ned slark i den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2009 Kan være en KKK 26/27 med vannkjølt sendter, se i ekosen om det står 6 eller 8 tall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2009 Vil det da si at den Netics E-50'n er ca den samme størelsen? Den er chippet til den turboen hvertfall, så det skal vel være noe av det samme, bare med nyere teknologi på E-50?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2009 Er vel litt større e 50, men er mye forskjelige typer KKK 26/27 #6 og #8 eksos hus osv..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...