#1 Skrevet Oktober 18, 2009 Hei og godkveld. Batteriet til A4en er dødt, og tar ikke til seg lading.. Må vell da kjøpe nytt, og første butikken jeg kommer på som selger batterier her i området er biltema. Er det gode batterier eller? 1099 for ett med 750A startstrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg har hatt biltema batterier i flere biler, og de duger bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2009 Dama hadde en peugeot 205 og kjøpte batteri på biltema. Det holdt i 7år. Hadde aldri problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2009 Biltemabatteriene holder bra:) De koster riktignok like mye som rundt om ellers. Klubben har jo rabatter hos Mekonomen f eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2009 Greit, da blir det biltema imorgen Må over fjorden med ferge for å komme til mekonomen, men har blitt reddet av en "biltemasatelitt" eller hva de kallte det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2009 Er jo 2 års garanti på biltema batteria åsså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2009 Fikk liv i det jeg hadde med en gammel strømmforsyning, så jeg slapp å bruke den tusenlappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltemabatterier har overrasket meg hvertfall I positiv retning sådann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema batteriene har jo scoret ganske høyt i div tester så jeg har ingen betenkeligheter med å de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2009 Har hatt flere Biltemabatterier og aldri hatt ett eneste problem med dem. Kjøpte nytt der til vogna i vår, og det kostet 1/3 av Varta sitt fritidsbatteri hos caravanforhandler - selv med god rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2009 Har også hatt et par Biltema-batterier tidligere, og de har fungert bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2009 Bra at du fikk fikset det du hadde! om man skal kjøpe syrebatteri er biltema et godt kjøp men jeg merker forskjellen med gelbatteri altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2009 Bare for og ha nevnt det så er det bra og rimelige batteri ved siden av Shell i vik, ellers biltema på Saunes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 20, 2009 Har de nye sølv-kalsiumbatteriene fra Feiltema i både cabben og Nazze, og det er alltid full pupp der! Utrolig forskjell og alltid bra fart i starteren. Utvilsomt fra meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 20, 2009 Bare for og ha nevnt det så er det bra og rimelige batteri ved siden av Shell i vik, ellers biltema på Saunes. Hva er rimelig da? 1099 på Biltema, når alle skryter slik av de må jo være ett bra kjøp Men nå var det jo bare slik at den helautomatiske batteriladderen min ikke klarte å lade ett batteri med 0,4 volt Så tvangsfora batteriet litt først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema batteriene er sikkert bra de,men når de koster 1100kr.Hadde jeg heller lagt til 250kr og kjøpt ett Optima batteri i fra Torshov. De koster 1499,- der,men får 10% rabatt via VACN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema batteriene er sikkert bra de,men når de koster 1100kr.Hadde jeg heller lagt til 250kr og kjøpt ett Optima batteri i fra Torshov. De koster 1499,- der,men får 10% rabatt via VACN. Optima batteriene er sikkert knallbra. Men jeg satt i et nytt Optima "red-top" i en Golf II jeg hadde for mange år siden og trodde alt var tipp-topp. Der var problemet at den originale dynamoen ikke klarte å lade batteriet ved normalt bruk slik at batteriet ble gradvis tappet og etter et års tid var det ødelagt. De er visst veldig ømfindtlige på det med ladingen/dynamoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema batteriene er sikkert bra de,men når de koster 1100kr.Hadde jeg heller lagt til 250kr og kjøpt ett Optima batteri i fra Torshov. De koster 1499,- der,men får 10% rabatt via VACN. Så var det dette å ha slike butikker i regionen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...