Hvor får jeg tak i billige calipere bak S6

Anbefalte innlegg

Som skrevet hvor får jeg tak i billige calipere bak til S6 Plus? Regner med at det er samma som står på vanlig S6...!?

Kan godt være fra utlandet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...

Ser i etka at delenr ikke er likt på S6Plus og S6

Men på mekonomen.no så er det samme artikkelnummer på både S6 og S6Plus Noen som kan bekrefte?

I følge etka så er det like skiver på S6Plus og S6, rart hvis de skulle endre calipper...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

framme er det no samme som s8. mulig bak og. måtte bytte mine fordi håndbrekk ikke virket. fant brukte på bildelsbasen.se. trur eg betalte 600 svenske kr. pluss frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er vel eneste grunnen til S6 og S6 plus ikke har likt delenummer at de er lakkert i forskjellig farge. Ellers går de om hverandre.

Prøv å handle hos Mekonomen i Sverige. Jeg sparte 800 NOK per caliper til min bil på å handle der kontra å handle i Norge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig! Takk for hjelpen!

Hva for farge skal Plus calipperene ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å få bestillt calipere fra remautoparts. Blir under 3000+mva for 2 calippere og 2 skiver med klosser!

Lurer på å lakkere calipperene i samme farge ("Rs blå") som bilen.

Hva buker jeg for å få den fine overflate som mange lakkerte calippere kommer med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glassblåse og pulverlakkering. Da blir overflaten smoooth :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.