#1 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Som skrevet hvor får jeg tak i billige calipere bak til S6 Plus? Regner med at det er samma som står på vanlig S6...!? Kan godt være fra utlandet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Hmm... Ser i etka at delenr ikke er likt på S6Plus og S6 Men på mekonomen.no så er det samme artikkelnummer på både S6 og S6Plus Noen som kan bekrefte? I følge etka så er det like skiver på S6Plus og S6, rart hvis de skulle endre calipper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2009 framme er det no samme som s8. mulig bak og. måtte bytte mine fordi håndbrekk ikke virket. fant brukte på bildelsbasen.se. trur eg betalte 600 svenske kr. pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2009 Såvidt jeg vet er vel eneste grunnen til S6 og S6 plus ikke har likt delenummer at de er lakkert i forskjellig farge. Ellers går de om hverandre. Prøv å handle hos Mekonomen i Sverige. Jeg sparte 800 NOK per caliper til min bil på å handle der kontra å handle i Norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2009 Billigste jeg har sett, også med glidere som koster mer enn det på Møller alene.. Vet ikke hva de mener med loaded? http://www.remartautoparts.com/ShopByVehicle.epc?q=1995-AUDI-S6-L5--6cc--.--l--F/i--Turbo--Vin--Aan&yearid=1995%40%401995&makeid=7%40%40AUDI%40%40C&modelid=561%40%40S6&engineid=17166@@L5%2D2226cc+2%2E2L+F%2FI+Turbo+Vin+AAN@@17166&catid=4@@Brake%2FWheel+Bearing&subcatid=64@@Rear+Caliper%2C+Wheel+Cyl%2C+Hoses&mode=PA&waitdisplay=True&rewrite= Veldig hyggelige folk som faktisk svarer på mail og ordner opp hvis noe går galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 Nydelig! Takk for hjelpen! Hva for farge skal Plus calipperene ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2009 (endret) Da skal jeg prøve å få bestillt calipere fra remautoparts. Blir under 3000+mva for 2 calippere og 2 skiver med klosser! Lurer på å lakkere calipperene i samme farge ("Rs blå") som bilen. Hva buker jeg for å få den fine overflate som mange lakkerte calippere kommer med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2009 Glassblåse og pulverlakkering. Da blir overflaten smoooth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...