Triggerpinne på Fidanza AluHjul

Anbefalte innlegg

Har et stk svinghjul fra fidanza der triggerpinnen til tenninga ikke treffer rett.. Den er rett å slett for langt inn.. Har prøvd å få den ut uten å lykkes

Noen som har en ide om hvordan jeg skal få den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

borr et hull fra andre sida og dor den litt lenger ut.. gjor dette på det svinghjulet eg hadde fra fidanza, funket gull det iallefall :) merkli at trigger pinne sitter så langt inne..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der sier du noe.. Blir det ikke litt tull med balansering av hjulet da?

Ja meget irriterende at triggerpinnen satt for langt inn.. Tror det er min egen feil siden jeg har latt det ligge på gulvet med baksiden ned.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok ikkje det er din feil, da eg fekk mitt hjul i vår så leste eg forumet opp og ned, fant et par tråder om nett d samme der og. prøvde først å dra den lenger ut, både med og uten varme. ingen håp, så løsningne blei som sakt å borre et lite hull på mottsatt side (ikkje like stort som pinnen) og slo den lenger ut, måtte slå ganske hardt bare for å få den noen flere mm lenger ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er nå iorden.. Fikk banket den ut og ertstattet med en lengere. Tok den ekstra lang for å kompansere for vekttapet etter at jeg borret større hull og helt gjennom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.