#1 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) I forbindelse med fotoshooten som var av bilen min igår så ble jeg enig med Joachim Næss om at jeg skulle ta en vinterklargjøring på bilen hans.. Bilen er en 2006 mod Golf Mk5 med 2.0TDi, just.bart understell og 18' RS6 Replica vinterhjul, farge United Grey. Ifølge Joachim var bilen veldig strøken i lakken.... Den fella har jeg gått i før.. Vask: KCL Micro Royal TW Power Wash Duragloss 901 CG Grime Reaper P21S Power Gel CG Bug Bugger & Tar Remover Tardis Ikke mye beskyttelse igjen nå gitt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Og Joachim hadde faktisk rett, lakken så veldig bra ut, det eneste jeg gjorde var å ta en runde på panseret med Scholl S30+ og orange Schollpad, samt at jeg fjernet en liten innetset fuglebæsj med Scholl S03+ og Scholl ullpad etterfulgt av Scholl S30+. Så clayet jeg sidene samt bakluke, noe som egentlig var totalt meningsløst da det ikke var noe der, men uansett så er det greit å ha ett bra utgangspunkt tilfelle det skulle henge noe igjen.. Deretter gikk jeg på bilen med svart CG pute(myk) og CG EZ Creme Glaze på DA maskin: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Etterfulgt av CG Jetseal 109 for hånd: Denne fikk ligge på i 20 minutter, imens tok vi bilen innvendig. Tørking(Bjørnar som sitter inni bilen i bakgrunnen og drømmer at han kjører): Bilen ble støvsugd, vasket vinyl med CG Green Clean blandet 1/16, etterfulgt av Megs Quick Interior Detailer og Swissvax Crystal på frontruta.. Mens alt sto og tørket tok vi også felgene en runde, med CG EZ Creme Glaze etterfulgt av CG Jetseal 109 og Swissvax Pneu på dekkene. Voksen ble Scholl W09 som er en kremaktig "pastevoks".. Her er ihvertfall etterbilder... Takk for titten, og jeg tror Joachim ble fornøyd, til tross for relativt mye useriøst svada fra begge kanter.. :lol: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2009 Hadde ikke gjort noe om bildene faktisk var så store at man hadde sett hva slags bil det var hvis man ikke visste det var en golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2009 Tror bildene er så små fordi vi er trøtte.. Når vi står opp i morgen og får sett på dem er de sikkert litt mer vanlig i størrelsen Så ut til å være en forholdsvis grei jobb med et veldig bra resultat om ikke annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2009 Er nok bare for trådstarter å redigere postene sine og fjerne alle .thumb tekstene så skal det nok ordne seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2009 Er nok bare for trådstarter å redigere postene sine og fjerne alle .thumb tekstene så skal det nok ordne seg. Aha, da skjønner jeg.. Jokke svarer ikke på pm heller så... Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2009 Konge Alltid kult å se folk som har skikkelig peiling på bilshine! Tror jeg må lære meg selv etterhvert gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2009 Takk for hyggelige kommentarer også forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2009 Bra jobbet på en bil som absolutt fortjener det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2009 Wow!!! supert resultat ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2009 Knall, som vanlig Jeg misunner dere der nede som fortsatt har vaskemuligheter utendørs i lang tid fremover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2009 Knall, som vanlig Jeg misunner dere der nede som fortsatt har vaskemuligheter utendørs i lang tid fremover... Til info så var det 1 grad når jeg begynte å vaske: klø : Og takk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2009 Vel, jeg oppnår ikke den tempen før langt på dag, så sesongen begynner å ta slutt for min del, gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 18, 2009 Takk for titten, og jeg tror Joachim ble fornøyd, til tross for relativt mye useriøst svada fra begge kanter.. :lol: WORD! Dessuten, satt jeg der og ventet på at dere skulle hjelpe meg og dytte igang, men NEIDA! Resultatet ble nice, av en nice bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2009 Haha, hils geitene du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 19, 2009 Supert resultat som vanlig gutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) En ting er sikkert: Jeg ble ihvertfall enormt imponert over resultatet! Igjen, tusen takk Bernhard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 19, 2009 Må bare legge til at det er en meget strøken Golf du har Og i Bernhards hender så blir den ikke akkurat mishandlet heller: rock : Deilig å vite at bilen er beskyttet en stund fremover med den saltlaka vi snart går i møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 19, 2009 så veldig bra ut dette ja guttær;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...