spredere oppkobling audi a4 b5

Anbefalte innlegg

hei håper noen kan hjelpe meg og forstå noe

jeg har satt i spredere i fangern min

og orginal bryter inni bilen jeg fant riktig kontakt som den skulle inn i og den funker men jeg finner ikke

lednigene i mottor rom noen som har gjort dette før eller veit hvor de jævla ledniga : mad : ha gjømt seg

håper på svar hilsen Glenn: klø ::

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at ledningene ligger der originalt på modell uten spredere da?! Er ikke alle det er på..;S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at ledningene ligger der originalt på modell uten spredere da?! Er ikke alle det er på..;S

ja men da er det litt rart det sitter kontakt som fungerer: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om oppkoblig til spreder brytern skjema eller hvor de har det prøvde på møller ensjø men det gikk dålig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mulig du har/hatt tåkelys i hovedlysa dersom du har/hatt pre-face lykter. Let etter en ledning som er grønn med hvit stripe(tror den er den fargen: klø : ), blant de ledningene som går frem til hovedlykta;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme bil uten spredere. orginal bryteren går til lyktene fremme.

på disse bilene er tåkelysa i frontlyktene. du må "stjele" ledningen der og strekke deg ned til sprederene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men den ledningen er ikke der kun 4 stk nær lys fult lys park lys og jord

hehe gir opp snart jeg hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Stakkars Glenn! :P men vis det går ledninger fra den orginale bryteren å ned kan du ikke bare følge dem fra brytern da? evt bare lage en ny krets?! hehe ikke gjør livet værre en det er Glenn det er jo snart jul :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.