#1 Skrevet Oktober 18, 2009 hei håper noen kan hjelpe meg og forstå noe jeg har satt i spredere i fangern min og orginal bryter inni bilen jeg fant riktig kontakt som den skulle inn i og den funker men jeg finner ikke lednigene i mottor rom noen som har gjort dette før eller veit hvor de jævla ledniga ha gjømt seg håper på svar hilsen Glenn: klø :: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2009 Er du sikker på at ledningene ligger der originalt på modell uten spredere da?! Er ikke alle det er på..;S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2009 Er du sikker på at ledningene ligger der originalt på modell uten spredere da?! Er ikke alle det er på..;S ja men da er det litt rart det sitter kontakt som fungerer: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2009 noen som vet om oppkoblig til spreder brytern skjema eller hvor de har det prøvde på møller ensjø men det gikk dålig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2009 Er mulig du har/hatt tåkelys i hovedlysa dersom du har/hatt pre-face lykter. Let etter en ledning som er grønn med hvit stripe(tror den er den fargen: klø : ), blant de ledningene som går frem til hovedlykta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2009 jeg har samme bil uten spredere. orginal bryteren går til lyktene fremme. på disse bilene er tåkelysa i frontlyktene. du må "stjele" ledningen der og strekke deg ned til sprederene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2009 ja men den ledningen er ikke der kun 4 stk nær lys fult lys park lys og jord hehe gir opp snart jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2009 Hehe! Stakkars Glenn! men vis det går ledninger fra den orginale bryteren å ned kan du ikke bare følge dem fra brytern da? evt bare lage en ny krets?! hehe ikke gjør livet værre en det er Glenn det er jo snart jul hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...