Audi S3 som plutselig lader dårlig..

Anbefalte innlegg

Hva er den spesifike feilkoden du får?

Ventilen ligger der du nevnte ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får "Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded" :) Så da har jeg vel justert trykket høyere enn chippen er beregna på! Skal teste mer idag, og finjustere det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har justert mye frem og tilbake på trykket i dag, og tror jeg har funne den perfekte innstillingen :D

Har kjørt masse idag, og ikke fått opp igjen feilkoden! Bilen går som faen, og lader akkurat som den skal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fet bil gratulerer,hva ligger en sånn på i forsikring? lyst på en selv:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, deeeet var en gammal tråd gitt :P Men, jotakk for det. Usikker på hva jeg betaler i forsikring, da den står på stefaren min. Var ganske dyr å forsikre selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo hallo

Gammel tråd, men velger å bare dra den opp jeg!:P

Har igrunn akkurat like problemer som du hadde. Har enda ikke fått sjekka/bytta vakuum slanger enda, men det skal jeg få gjort, med god hjelp av bror regner jeg med.

Hva var i akkurat ditt tilfellet løsninga på det hele?

Og, finns det ett slags illustrasjonsbilde over alt som har med vakuum og trykk å gjøre?

Mvh :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Det som var problemet på min var at mutteren som holder fast justeringa på wastegate-staget på turboen hadde "skrudd" seg løs.. Så wastegate stod helt åpen.

Wastegaten ligger inn mot torpedoveggen bakpå turboen, altså helt bak motoren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.