#51 Skrevet Oktober 29, 2009 Hva er den spesifike feilkoden du får? Ventilen ligger der du nevnte ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg får "Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded" Så da har jeg vel justert trykket høyere enn chippen er beregna på! Skal teste mer idag, og finjustere det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 29, 2009 Har justert mye frem og tilbake på trykket i dag, og tror jeg har funne den perfekte innstillingen Har kjørt masse idag, og ikke fått opp igjen feilkoden! Bilen går som faen, og lader akkurat som den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 29, 2009 Nice, ingenting er bedre:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 29, 2009 Helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 10, 2011 fet bil gratulerer,hva ligger en sånn på i forsikring? lyst på en selv:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 10, 2011 Oi, deeeet var en gammal tråd gitt Men, jotakk for det. Usikker på hva jeg betaler i forsikring, da den står på stefaren min. Var ganske dyr å forsikre selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 7, 2011 Hallo hallo Gammel tråd, men velger å bare dra den opp jeg! Har igrunn akkurat like problemer som du hadde. Har enda ikke fått sjekka/bytta vakuum slanger enda, men det skal jeg få gjort, med god hjelp av bror regner jeg med. Hva var i akkurat ditt tilfellet løsninga på det hele? Og, finns det ett slags illustrasjonsbilde over alt som har med vakuum og trykk å gjøre? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 7, 2011 Hei, Det som var problemet på min var at mutteren som holder fast justeringa på wastegate-staget på turboen hadde "skrudd" seg løs.. Så wastegate stod helt åpen. Wastegaten ligger inn mot torpedoveggen bakpå turboen, altså helt bak motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...