Anbefalte innlegg

Lurte bare på om det er noen gode måter å få tak i ny frontrute på?

Den er veldig slitt og på dager med sol er det skikkelig vanskelig å se gjennom.

Har en steinsprut i den som Vinnes bilglass har fikset på men ikke fått helt bort.

Er det enten å betale for den selv eller prøve å få den på forsikringa å betale 2000kr i egenandel?

Eller er det noen andre bra måter å få ny på?

Bilen er en A4 1.9TDI 2001, med farget glass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette Voll i Trøndelag...? Isåfall kunne vi fått til rimelig ruteskift, da vi kjører rabbatordning med medlemmer i VACN. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en fin sprekk i ruta, og si at du skal ha ny på forsikringen etterpå. (/m egenandel selvfølgelig)

Ellers tror jeg de fleste bilglassfirmaer hjelper deg med å få saken igjennom, de tjener jo på å gjøre jobben!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

letteste måten er vel som espen sier, lag en sprekk i den, og ta den på forsikring. koster deg 2000,-

løs rute koster ca 1500,- likevel.. og et herk å bytte frontrute..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg forsikringssvindel ?? Lite smart å legge dette ut på en relativt åpent forum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette Voll i Trøndelag...? Isåfall kunne vi fått til rimelig ruteskift, da vi kjører rabbatordning med medlemmer i VACN. ;)

Voll i Rogaland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Ronny, men selskapene sparer nok penger på at du bytter ruta fremfor å bli blendet av slitt rute og kjøre av veien.. Eller for å si det som flere glassfirmaer sier; 'Ruta sprekker som oftest når vi tar den ut uansett..' :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg forsikringssvindel ?? Lite smart å legge dette ut på en relativt åpent forum.

Er det noen som har sagt noe om forsikringsvindel?

Er foskjell på forsikringssvindel å å prøve å få den på forsikringa? Eller tar jeg helt feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og knuse ruta med vilje for og ta den på forsikringa er jo svindel og ganske mange år i fengsel under rette omstendigheter. At et løs rute koster 1500 synes jeg er SPRØTT, da jeg sjekke var en rute 12k engang og noen opp mot 20k for en frontrute...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har sagt noe om forsikringsvindel?

Er foskjell på forsikringssvindel å å prøve å få den på forsikringa? Eller tar jeg helt feil?

Med all respekt gutter, denne tråden bør slettes av moderator.

Beskrivelsen i denne tråden er ikke noe annet enn forsikringssvindel.

Hva hver og en gjør, er meg likegyldig, men å skrive det her er ren idioti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med all respekt gutter, denne tråden bør slettes av moderator.

Beskrivelsen i denne tråden er ikke noe annet enn forsikringssvindel.

Hva hver og en gjør, er meg likegyldig, men å skrive det her er ren idioti.

Hvis det er deg likegyldig, hvorfor tar du deg bryet med å kommentere her da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er deg likegyldig, hvorfor tar du deg bryet med å kommentere her da? :)

Fordi jeg ikke vil assosieres med svindel, og som medlem av av VACN ønsker jeg at vi skal fremstå som seriøse og lovlydige.... Er det så vanskelig å forstå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn, om de har fixa en steinsprut som ikke er blitt helt bra så kan du uten problem få ny rute på forsikringa di. Verkstedene legger ikke så mye energi i å vurdere om skaden er stor nok eller ikke. Det skal jo i utgangspunktet ikke være skader i en frontrute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.