#1 Skrevet Oktober 19, 2009 Har en Audi A4 -97 som jeg stusset litt over her en dag. Måtte brått stoppe her en dag da viftereima tok dagen og til den store forvirring lyste parklys på høyre side da jeg gikk ut av bilen. Hadde da en misstanke om at det kunne være en elektrisk feil. Har i ettertid søkt litt på nette angående dette, og ser det er noe som kalles sideparklys. Er dette noe som er standard på Audi? Eventuellt hvilke årsmodeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2009 Har en Audi A4 -97 som jeg stusset litt over her en dag.Måtte brått stoppe her en dag da viftereima tok dagen og til den store forvirring lyste parklys på høyre side da jeg gikk ut av bilen. Hadde da en misstanke om at det kunne være en elektrisk feil. Har i ettertid søkt litt på nette angående dette, og ser det er noe som kalles sideparklys. Er dette noe som er standard på Audi? Eventuellt hvilke årsmodeller? Standard på de fleste både til høyre og venstre. Stein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2009 Er vel når du skrur på blinklyset mot en av sidene, mens tenningen er av at parklys og baklys lyser istedefor at du blinker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2009 Er slik på min -94 100 også ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...