#1 Skrevet Oktober 19, 2009 i dag etter jobb skulle eg hjem og bare bytte hjullager. men den gang ei.har fått løsnet alle boltene untatt om ein som knakk det er den bolten som man kan stile camberen med ser eg for meg. siden det er ett v spori bolten som disse skivene sitter på. det er hvertfal den bolten som sitter nederst på spindelen/navet som holder den til flyndra som demperen står i. men etter att eg knakk mutteren av den så tenkte eg denne er sikkert bare til og dunke ut men nå har eg prøvd alt og den sitter fortsat like godt:( er det noe triks som skal til for og få den ut eller er det bare brutal hånde makt som skal til???? dettte er ein audi a4 b5 qattro tdi 2000 model. håper noen kan hjelpe meg hilsen frustrert raymond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2009 ingen som har noen gode forslag???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2009 Hadde samme problem på min TSQ når jeg skulle bytte hjullager. Endte opp med å få bevegelse på bolten fram/tilbake og hele tiden kappe av det som stakk ut. Til slutt var "bolten" så kort at jeg kunne dra ut spindelen med restene av bolten i midten av foringen. Når spindelen var vel ute var det ikke noe problem å slå ut bolten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...