#1 Skrevet Oktober 19, 2009 Har funnet ut at det jeg trodde jeg kunne om bilpleie generelt sett var feil, og har lyst til å lære meg det ordentlig. Tenker da mest på clay/polering voksing osv. med maskin (roterende) Er det noen i nærheten av Stord som kunne latt meg se på mens de tar en bil eller to, og kommet med tips? Jeg flytter lett litt på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2009 Ta kontakt med Scandic Shine, å meld deg på neste kurs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2009 Henger meg på her, kunne godt tenkt å hatt et kurs eller noe innen bilpleie. Virker som det er dårlig med det her i vest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2009 Ja, har fått en deal med den lokale bilpleieren at jeg kunne være med han litt, så jeg håper jeg lærer litt av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2009 Ta kontakt på Detailers Club Norway og hør om det ikke er noen der som har lyst til å hjelpe deg GRATIS ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2009 ScandicShine holder jo kurs nå om litt over tre uker Reisen ditt er ikke vanskelig, ett fly + en togbilett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...