#1 Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) Har fått en litt merkelig elektronisk feil på min Audi 100 C4. Alle pærene i instrumentpanelet virker, men er bare lys i venstre del av instrumentet. Lyset rundt sigarettennerern og varmejusteringen er også borte, selv om sikring 8 er i orden. Noen som har noen formening om hvor man skal begynne å feilsøke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2009 (endret) Dersom jeg setter strøm på dimmer ledningen i ISO kontakten så får jeg lys i resten av instrumentpanelet. Prøvde et annet instrumentpanel og da virket alt. Hvilken del i instrumentpanelet kan forårsake dette? Hatt ute dimmeren uten å se noe spesielt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2009 Vil tro det er noe dårlig lodding eller brudd i printen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2009 Vil tro det er noe dårlig lodding eller brudd i printen Jeg er av samme oppfatning, men klarte ikke lokalisere feilen. Så nå har et S4 panel funnet veien inn i bilen. Jeg fjerna autocheck panelet, men har fremdeles pipingen ved start. Noen som vet hva jeg må fjerne for å bli kvitt pipelyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg er av samme oppfatning, men klarte ikke lokalisere feilen. Så nå har et S4 panel funnet veien inn i bilen. Jeg fjerna autocheck panelet, men har fremdeles pipingen ved start. Noen som vet hva jeg må fjerne for å bli kvitt pipelyden? Sitter vel en liten høyttaler på print plata. Koble vekk den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2009 Sitter vel en liten høyttaler på print plata. Koble vekk den Det gjordet det gitt, så ikke ut som en høytaler med første øyekast dog. Nå er den i alle fall historie og det samme er pipingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2009 Pipingen ble borte, men har fremdeles varsellampe som lyser. Utropstegnet og temperaturtegnet veklser på å lyse. Oljetrykket står på fullt og oljetemperatur på bunn hele tiden med tenningen på siden jeg ikke har givere til disse. Er det det som trigger varsellampene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 29, 2010 (endret) Har ikke fått bort varsellyset enda. Alle de panelene jeg har prøvd har vært fra biler som har hatt ekstrainstrumenter, kjørecomputer og autocheck. Ekstrainstrumentene og kjørecomputer er koblet vekk, men det røde varsellyset og piping fra autocheck systemet kommer i tide og utide. Jeg kan jo fjerne pærene og høytalern, men vil gjerne beholde varsling for lavt oljenivå. Er det ikke mulig å fjerne autocheck fra et instrument som har dette? Må da gå an å fjerne styringen for dette hvis man vet hvilken komponent det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...