Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen har eller veit om en S6 fanger til C4 chassi?

Har forsøkt meg på "ønskes kjøpt" men ingen som gidder å lese der tydeligvis.

Ofte folk ser på et innlegg og som gjerne veit om eller har selv...

 

Hadde forresten kontakt med ei inne på "deler selges" vedr noen hovedlykter, som visstnok også hadde en slik fanger til salgs med litt skade på. Denne ville jeg ha, men får visst ikke kontakt lenger. Har sendt flere PM så nå har jeg gitt opp og lurer på om det finns flere fangere der ute?

 

Mvh Trond:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv søkt etter en slik lenge, men måtte til slutt bare innse att det er langt mellom desse. eg har bestilt meg en ny fra møller. koster 12000.- inkl alle fester og griller osv. dette uten noen rabbatter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leiter etter en sånn selv, det er rift om disse her, dukker av og til opp på ebay men de hersens tyskerne synes det blir for mye styr å sende en slik til norge.

12000 var no en drøy pris, var den bare grunnet då eller kunne du bestille på fargekode?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den var bare grunnet. selve fangeren var ca 8000.- men så kom alle delene rundt i tilegg så vart den 12000.- tror prisene på slikt har steget kraftig. hørte på pris på rs2 fanger samtidig og denne kom på ca 25000.- mener den lå på ca 15000 for ett par år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo nesten en hel bil for den prisen i sverige :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker så dyrt det skal vere å gjere bilen tøff då... Ser jo ganske kjedeleg ut med den "vanlige" fronten. Med uoriginale frontfangera synes jeg det ser ut som at bilen skal "ete deg opp" liksom. Eg har i allefall ikkje sett nåke uoriginalt som eg lika. Sjøl om det er uoriginalt så kunne det i det minste sett originalt ut. Lika best S6 original fanger på disse chassia her... E ikkje akkurat stort utvalg til desse bilane heller. -I nåke som helst -DESSVERRE!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha i tankene at om du kjøper en S4\S6-fanger og vil montere det på en A6 eller 100 så vil den stikke ut en del på sidene fordi S4\S6 er breddet foran! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6 fanger fra 95-97 er vel akkurat lik s6 fangeren, bare kjøp den leppa under fra s6 fanger så har du en s6 fanger;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6-fangeren er overhodet ikke lik i fasong eller ut mot hjulbuene, og den plasten nederst er ikke en løs del på S6-fangeren heller.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer.

Skal du ha S6 fanger, må du ha S6 skjermer. "Stor" breddeforskjell. Kan bruke S4 skjermer også. Men de har andre blinklys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6-fangeren er overhodet ikke lik i fasong eller ut mot hjulbuene, og den plasten nederst er ikke en løs del på S6-fangeren heller.. ;)

 

den plasten nederst er løs på den nye eg kjøpte nå. fangeren kom 2 delt så den svarte plasten måtte klipses på. var forskjell på den nedre delen på 2.2 og 4.2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en s6 fanger liggende hvis noen er intrisert, men den trenger litt kjærlighet for å bli bra. kan skaffe bilder i helga, hvis det er intresant

 

Edit; lovt bort fanger nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.