Anbefalte innlegg

Lurer litt på ang lakkering av noen BBS RS felger, skal jeg lakke sentere og selve tønna kvar for seg eller bør dette lakkest når dei er i hop liksom? tenker da på passformen etter det er blitt lakka, om det vil passe i hop etterpå.(sånn jeg slipper å pusse vekk lakk om det blir for tjukt lag) er vel en god del som har gjort dette før regner jeg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på ang lakkering av noen BBS RS felger, skal jeg lakke sentere og selve tønna kvar for seg eller bør dette lakkest når dei er i hop liksom? tenker da på passformen etter det er blitt lakka, om det vil passe i hop etterpå.(sånn jeg slipper å pusse vekk lakk om det blir for tjukt lag) er vel en god del som har gjort dette før regner jeg med?

 

Har ikke sett annet enn at folk har lakket dette hver for seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett annet enn at folk har lakket dette hver for seg...

 

då får jeg bare gjør det og om det ikke går for jeg bare pusse bort den lakken om dei ikke går skikkelig i hop. blir sendt til pulverlakk i mårga;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.