Anbefalte innlegg

Hvordan tar dere av emblemene bak på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk for eksempel en fiske sene og dra bak emblemet og vask deretter med sitrus rens for og få av limet som sitter igjen... det er det jeg har gjort ihvertfall... hender det er litt leit og få av restene men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte oppskriften på NordicAudi, og det fungerte bra. Men for all del vask og børst rundt emblemene før du begynner med tråden (brukte tanntråd), slik at det ikke ligger et sandkorn eller lignende som du drar med deg og som lager riper i lakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær også forsiktig med fiskesenen slik at du ikke får varme-merker i lakken, det gjorde jeg nemlig på min bil. Hadde kanskje litt hastverk, jeg jobbet tydeligvis for fort slik at senen lagde striper i lakken. Jeg har nye merker på som dekker det værste men likevel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har litt fargeforskjell på bakluka der emblemene mine har sittet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er emblemene bare limt på...? Hmmmm...

Gjelder det på passaten min også??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. Reiv av mine me hånd makt jeg! lirka ett par negler inn bak emblemet å røska til! brukte så Frost veske til å fjerne lim rester! :D (tok feil flaske!) oppdaga ikke før etter alt var borte at jeg hadd brukt frostveske! men funka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en slik arbeidsol og varmet godt opp rundt merket og på merket som skulle av til slutt kunne jeg bare vippe det forsiktig i kanten med litt fiske snørre og når jeg fikk tak med fingeren var det bare og fjerne det forsiktig.

Så sitrus rens og en liten dash med polish :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av emblemtrimmingen min i forrige uke, brukte tanntråd (bred type) først, så sprayet jeg på sitrusrens på limrestene, deretter polerte jeg feltet som merkene hadde sittet på. Sitrusrensen fjerner voksen i lakken. LYKKE TIL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg varmet med hårføner, sprayet så på litt citrusrens.. Varmet mer og dro de av med finga.

Ingen synlige merker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.