#1 Skrevet Oktober 19, 2009 (endret) LURER PÅ OM DET ER MULIG OG SKAFFE KODE TIL COMFORTBOKSEN SOM STYRER FJERNSTYRT NØKKEL ALARMER OSV SKAL BYTTE DENNE PÅ ET LOKALT VERKSTED SOM HAR ET STORT VAG COM APPARAT .MEN DE SIER AT JEG MÅ PÅ MØLLER FOR Å KODE DEN NYE ENHETEN OG DA MÅ JEG KJØRE 400 KM TUR RETUR FOR Å KOMME DIT.DE SIER AT DE IKKE HAR DEN KODEN SOM TRENGS HÅPER NOEN KAN HJELPE MEG MED DETTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2009 Om den gamle komfort-sentralen er oprativ kan du lese ut den gammle koden før du bytter den ut. Vær ops på diverse dårlige ledningssammenføyninger i området rundt sentralen på disse.. (mellom sentralen og mot a stolpen) Mange av disse har gjerne litt vann i gulvet og det er somregel en dårlig kombinasjon med ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2009 Om den gamle komfort-sentralen er oprativ kan du lese ut den gammle koden før du bytter den ut. Vær ops på diverse dårlige ledningssammenføyninger i området rundt sentralen på disse.. (mellom sentralen og mot a stolpen) Mange av disse har gjerne litt vann i gulvet og det er somregel en dårlig kombinasjon med ledningsnettet. hei og takk for tipset.mener du at det kan være kluss med ledningene og ikke boksen.har mistet litt og litt av alarmer først sluttet blinklysene å blinke når jeg låste.så sluttet nøklene å virke fjernstyrt deretter pipet for glemte lys.de sa det var litt irr i boksen og at det ble billigere å bytte.håper bare at det er den som er gåen. noen spesiell fremgangsmåte for å lese av gammel kode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...