#1 Skrevet Oktober 20, 2009 Har en A4 1,8TQ B6 Avant S-line Har tatt bort A4 Merket, og har latt quattro-merket og ringene stå igjen fordi jeg er usikker på hvordan det blir om jeg tar bort alt! Noen som har en mening om dette? Brukte fiskesnøre og sitrusrens for å løse limet, funket fint det:) Viser fortsatt på lakken att det har stått noe der men regner med dette forsvinner med polering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2009 sitrusrensen burde ta resten også hvis du bruker fingrene eller klut ...... med ringer http://www.hofele.com/formula/en/showcars/img/customer_cars/audi_a4_b6/yeo_06.jpg syns disse bilene er fine også uten ringer, det blir også lettere ved polering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2009 Ok, takk for tipset:) ringene blir, men usikker på quattro merket:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2009 Kan hende du må vannslipe litt med 2000 for å få det vekk. Så rubbe og polere. Fjern enten alt eller la ringene stå igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2009 Fjern alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2009 Kan hende du må vannslipe litt med 2000 for å få det vekk.Så rubbe og polere. Fjern enten alt eller la ringene stå igjen:) 2000? kommer ikke på hva dette er, ringer en bjelle men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2009 Fjern alt... har en følelse av att det blir tomt uten ringene! Har du ett bilde med B6 avant uten ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2009 har en følelse av att det blir tomt uten ringene!Har du ett bilde med B6 avant uten ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 20, 2009 Var jo jammen nice uten og da! Nå tror jeg att jeg fjerner de også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2009 Hvor får man tak i den proppen man trenger til å fylle hullet om man fjerner vindusviskeren på bakruta? Hvilke felger er det den bilen har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2009 Den bilen har Audi rs6 felger. 18" eller 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2009 Biltema eller bilekstra har garantert slike propper. Får de i svart, chrome osvosv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2009 Hvor får man tak i den proppen man trenger til å fylle hullet om man fjerner vindusviskeren på bakruta?Hvilke felger er det den bilen har? Jeg fikk den proppen av Tore Øimoen, så veit ikke hvor han hadde kjøpt den. Men har sett en type på ebay som er litt penere: http://cgi.ebay.de/Heckwischerabdeckung-Audi-A4-B6-Bj-00-04-S4-RS4-S-line_W0QQitemZ380165823533QQcategoryZ14767QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BIEW%252BFICS%252BUFI%26otn%3D11%26ps%3D63#ht_1527wt_1167 Det er RS6 felger på bilen, 18".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2009 2000? kommer ikke på hva dette er, ringer en bjelle men:p 2000 papir, altså veldig fint. Ikke sikkert du trenger det, men hender at det må til for å få det helt usynelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 21, 2009 2000 papir, altså veldig fint.Ikke sikkert du trenger det, men hender at det må til for å få det helt usynelig. aaha! Får dra på shopping å se om jeg finner noe sånt:) Mulig att biltema har noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 21, 2009 aaha! Får dra på shopping å se om jeg finner noe sånt:) Mulig att biltema har noe sånt? Kan nok hende det. Vi har det på jobben, så jeg har aldri handlet det selv. Men prøv uten først, pleier å gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 23, 2009 proppen burde du lime gjengene på hvis det er av typen med mutter på baksiden , da slipper du at den løsner eventuelt locktight 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 23, 2009 biltema har våtslipe papir ja bare vær litt forsiktig med det, skal ikke ta mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 23, 2009 Fungerer bedre med rubbing etter min erfaring, slipper å bevege seg ut på sandpapirets kronglete veg. Ikke så mye rubbingpasta altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...