Anbefalte innlegg

Heisann noen som kan svare meg på om fronten på en b4 coupe med v6 er den samme som s2/comp.?

 

Fant nemlig en på høggern til 600 spenn: rock : som er mistenkelig lik:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok like de ja

ser jo fort om grillen sitter i panser eller ikke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du tenker på fangeren så er ikke den helt lik.. nedre del går utover på s2 og på den du fant så går den bare rett ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at v6er fangeren ser slik ut:

 

Audi-Audi-80-B4-V6-s22V.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Coupe har ikke den fanger`n på bildet der hvis den er av V6 typen , den har S2 fanger.

 

Forskjell på B4 sedan og Audi Coupe når det kommer til fangere , men frontlykter og panser er det samme.

 

Tidlig Coupe (som kun ble levert med 4syl og 5syl) hadde en fanger som gikk litt innover , men facelift fronten fra 92 og utover hadde S2 fanger (ble da levert med V6 istedet for 7A 20V )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du snakker sant så har jo gutten funnet seg en skambillig S2 fanger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Coupe har ikke den fanger`n på bildet der hvis den er av V6 typen , den har S2 fanger.

 

Forskjell på B4 sedan og Audi Coupe når det kommer til fangere , men frontlykter og panser er det samme.

 

Tidlig Coupe (som kun ble levert med 4syl og 5syl) hadde en fanger som gikk litt innover , men facelift fronten fra 92 og utover hadde S2 fanger (ble da levert med V6 istedet for 7A 20V )

 

Og denne S2/2,8 V6-fangeren fra Coupe (og 2,8 V6 Cabrio for den sakens skyld) sklir rett på fronten til en B4. Har S2 QP-fanger på bilen min og den passet 1:1.

 

Så gratulerer med billig S2-frontfanger. Pass på å ta med sidefestene, siden disse ikke er like på biler med S2-fanger og vanlig B4-fanger. Festebrakettene du skrur fangeren fast i rammevangene med tar jeg det også for gitt at du tar med. Hvis ikke trenger du begge deler fra Competition/S2 (og var så seint som i våres ennå tilgjengelig hos Møller).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den var mistenkelig lik ja:) Ja må si jeg var usedvanlig heldig der ja, forrige s2 fronten jeg hadde ga jeg 3000 for hehe

Fikk også med så godt som nye tåkelys samt org s ratt for tilsammen 500 å! : rock :

Fint med høgger gitt

 

Festene på skjermen var tatt av før jeg kom dessverre, men det ordner seg vel:)

 

Brakketter fikk jeg med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.