Anbefaling av voks til nylakkert bil

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så lurer jeg på om det er noen som har en voks de kunne anbefalt meg til en nylakkert bil. Har hørt mye bra om swisswax, og tenkte å gå for det, men det finnes det jo så mye forskjellig, så derfor lurer jeg. Bilen min er mørk blå om noen skulle lure.

 

På forhånd takk!

 

Mvh

 

Espen A. Sørlie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Saphir er en flott voks på mørk bil, får frem en flott glans og dybde..

Holdbarheten beregnes til 3-4mnd, selvfølgelig avhenigig av åssen bilen blir behandlet imellomtiden med tanke på vask og avfetting... Legg gjerne på 3 lag med 4 timer imellom og tørk over lakken med Quick Detailer og microfiber imellom hvert lag for å fjerne svetting fra voksen og overflødige voksrester...

 

Denne har jeg behandlet med Swissvax saphir: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144287

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, det der ble jo helt konge! Ser ut som du har dreisen på detta :) Da blir det nok bestilling av den. Men, jeg som ikke er verdensmester til å vaske bil har jo i mellomtiden greid å lage vaskeriper i lakken alt. Finnes det ett produkt som jeg kan få bort dem uten å måtte bruke maskin? Takk for svar!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes mye rart for å skjule dem, men kun maskin som fjerner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var egentlig dèt jeg trodde. Er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste å sette bort noe slikt? tørr ikke begynne med slikt selv uten å ha prøvd det før. Gjerne noen fra hedmarksområdet.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt Kenneth Nilsen her på forumet, han er fra Hamar, ekstremt dyktig og nøye fyr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er han som hadde den mørke blå vento vr6`en det? Det skal jeg gjøre,takk! :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det :) Bare hyggelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.