Dere med s2 og msd 6a. Hvor gjør dere av msd boksen?

Anbefalte innlegg

holder på å installere en msd 6a boks, og den er jo ikke akkurat liten og nett. Hvor har dere andre satt den? Ser for meg det er litt mye vann i vannkassen. og rimelig fullt på torpedoveggen. Hvor orginal motronic satt står nå hiddensprutet med koblingsboks.. Noen erfaring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt den følgende steder: under baksetet, skrudd fast i viftehuset til varmeapparatet og sist i vannkassen helt oppunder ruta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt den følgende steder: under baksetet, skrudd fast i viftehuset til varmeapparatet og sist i vannkassen helt oppunder ruta.

sist bilen min var parkert ute med litt vinkel så hadde jeg vann nesten over sikringsboksen. så derfor er jeg lite lysten å ha den liggende der., Men om jeg fester den oppunder ruten burde jo det gå.

Men når du la den under baksetet, ble vel noen meter med ledning frem til coilen da vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble det, men økte kabeltykkelsen:)

Ang vann så spørs det jo litt hvordan du parkerer så klart, selv parkerer jeg i garasje ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble det, men økte kabeltykkelsen:)

Ang vann så spørs det jo litt hvordan du parkerer så klart, selv parkerer jeg i garasje ;)

tror ikke jeg skal satse på fin vær hele året når jeg bor i bergen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la min mellom hanskerom og mittkonsollen...men så har jeg MSD 6 digital boksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.