#1 Skrevet Oktober 21, 2009 hei jeg har ein golf g60. motoren som står i er det stor slitekant på alle sylinderene. kan jeg sette i en pf blokk til ein golf gti og bruke pg stempler kombinert med dette??? etter som jeg har forstått så er veivene like på aller 1,8 l og slaglengden er jo og lik på begge.. andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2009 Gti blokken har vel ikke underspyling av stemplene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2009 anyone??????????????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2009 har ikkje alle motorer det iallefal gti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2009 noen som hvet??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 Geir har jo allerede svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2009 noen som hvet??????? Borring og slag er likt ja men det er som Geir svarte at den mangler underspyling Er bare 16V og G60 av 1.8 8v`ene som har dette.... kan jo bare borre opp og ettermontere men er jo litt jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2009 Og kanskje det å kjøre uten underspyling kanskje går bedre enn mange tror Finnes ganske heftige turbomotorer som ikke har underspyling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...