Forskjell temp dash/klima S4

Anbefalte innlegg

IMG_0063.jpg

På bildet ser dere hvordan temperaturen ligger på dashbordet's måler.. Gjernet hakket lavere.

Men om jeg går inn på klima, velger code "51" Så viser den stabilt 89-90 grader..

Lurer derfor på om begge målerne får signal fra samme føler?

Ikke noen fare med temperaturen da, men var bare litt nyskjerrig : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akuratt samme sak har jeg i min. tempen kan gjerne gå på 90-98 grader på den i speedo.

mens den på klima viser 87-90 grader. (og det er det termostaten skal holde den på og)

så jeg regner med at dette er helt normalt :P

jeg vet iværtfall at den i speedo går i null hvis multitemp giveren blir koblet av. og klimaen har den i bakant av blokka tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istemmer. Når jeg leser temp 90 grader på måleren så viser klimaen alt fra 75 (på vei oppover) til rundt 100 i lange bratte stigninger. Temp.måleren er nok laget med slik kompenasjon for ikke å skape stress. Vannet koker vel ikke før 115 grader hvis trykket er tilstede.

Men jeg synes at en "N" på tempmåleren hadde være bedre enn "90", siden det ikke er det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mystisk dette ja ;)

Når jeg står lenge på tomgang, så stiger den sakte opp mot 90" men ikke lengre.. Men da synker graderne på klimaen noen grader.. Så dem jobber liksom motsatt av hverandre.. Aldri opplevd over 92 grader på klima eller dash jeg da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.