Anbefalte innlegg

Noen som gidder å regne ut innpresset på noen felger ved hjelp av informasjonen under?

 

målt helt i bakkan og inn til anleggsflaten for navet er 12cm, og målt fra ytterkanten foran og til anleggsflaten var 16cm

 

fra ytterkant til ytterkant så målte felgene ca 27-28cm

 

Har regnet ut selv, men får ikke tro det jeg regnet ut stemmer, for da ser det mørkt ut for å få de på noen bil:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 28cm så er den (tilnærmet) 11" bred...

 

Senter felg blir jo da på 140mm så du vil få en ET på -20 (120mm minus 140mm = -20mm) om jeg ikke er helt på villspor.

 

Hva i alle dager er det slags bil de har stått på som har en sånn bredde og med dertil så lavt innpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, ifølge den siden som Tore linker til skal det bli ET-32 : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" felg ET -20

 

Måler ikke felgbredde fra ytterkant til ytterkant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Aner ikke hva slags bil de har sittet på, men de kommer ihvertfall aldri til å passe på Passaten:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å montere Berg-cup-skjermer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergcup-Passat utgår ganske så bra, Lasse:o Hehe.

 

Og bilder av felgene får jeg dessverre ikke lov til å legge ut, men de er temmelig bra fete: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv hva slags felger det er da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, Pål. Nevner jeg hva slags felger det er, skjønner du ganske fort hvem som eier felgene, og det ville ikke eieren ettersom han ikke har planer om å legge de ut for salg enda:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.