#1 Skrevet Oktober 21, 2009 Noen som gidder å regne ut innpresset på noen felger ved hjelp av informasjonen under? målt helt i bakkan og inn til anleggsflaten for navet er 12cm, og målt fra ytterkanten foran og til anleggsflaten var 16cm fra ytterkant til ytterkant så målte felgene ca 27-28cm Har regnet ut selv, men får ikke tro det jeg regnet ut stemmer, for da ser det mørkt ut for å få de på noen bil:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2009 Minus 20? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2009 Kanskje denne kan hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2009 Med 28cm så er den (tilnærmet) 11" bred... Senter felg blir jo da på 140mm så du vil få en ET på -20 (120mm minus 140mm = -20mm) om jeg ikke er helt på villspor. Hva i alle dager er det slags bil de har stått på som har en sånn bredde og med dertil så lavt innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2009 Heh, ifølge den siden som Tore linker til skal det bli ET-32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2009 10" felg ET -20 Måler ikke felgbredde fra ytterkant til ytterkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2009 Takk for svar. Aner ikke hva slags bil de har sittet på, men de kommer ihvertfall aldri til å passe på Passaten:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2009 Bare å montere Berg-cup-skjermer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2009 Dette krever bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2009 Bergcup-Passat utgår ganske så bra, Lasse:o Hehe. Og bilder av felgene får jeg dessverre ikke lov til å legge ut, men de er temmelig bra fete: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2009 Skriv hva slags felger det er da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2009 Beklager, Pål. Nevner jeg hva slags felger det er, skjønner du ganske fort hvem som eier felgene, og det ville ikke eieren ettersom han ikke har planer om å legge de ut for salg enda:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...