#1 Skrevet Oktober 21, 2009 Hei. Skal handle meg vinterfelger til scirocco'en min (2009 mod). Det jeg lurer på er om jeg kan bruke 17"x7,5" ET 45.?? Mener at det står ET 39 i vognkort og at de orginale interlagos felgene har ET41. Er det noen som vet om dette går?? Mvh Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2009 Det passer rent fysisk, men jeg ville sett om jeg fant noen med et lavere innpress. Felgene er jo så godt gjemt på sciroccoen fra før, det skader ikke å få de litt lengre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2009 Ja du er nok inne på noe der. Hvilket impress burde jeg ha då?? ET 35?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2009 Ja du er nok inne på noe der. Hvilket impress burde jeg ha då?? ET 35?? Innpress 35-40 burde passe fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2009 (endret) ET35 med den bredden vil være bra som vinterhjul. Da tucker du hjulet litt inne i hjulbuene som hindrer at du fyller hele siden av bilen med drit. Hjula vil allikevel ikke sitte så langt inn at det ser teit ut. btw. Det heter innpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 Takker for svar:). Da blir det sikkert ET35. Så då gjennstår det bare å finne ut hvilke felger jeg skal gå for.. Har tenkt på rs4-2, rs6 eller rs6-2. Rs6 er vel lettest å holde rein, og det er jo en fordel på vinterfelger. Noen som har noen mening om felg valg?? btw. Det heter innpress. Skal huske det i fremtiden:) Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 23, 2010 Drar opp en gammel tråd her... ET50 blir da aaalt for mye på en scirocco? Hvordan vil det bli å bruke spacere for å få ned ET'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 23, 2010 kommer vel litt ann på bredde men de vil stå veldig langt inne ja. Orginale "interlagosene" er vel 8" å ET 41 Spacer funker jo gull til dette, finn ut bredden på felgen så er det lettere å vite hvor tykke du bør/kan ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2010 18x8J ET50 det står at de passer til "VW GOLF V, TOURAN/AUDI A3(8P)" men så står det også under at "*: Denotes that the wheel projects and interferes with OEM fender." Vil dette si at de vil subbe i innerskjermen med den ET'en da? hvorfor ville de ikke da produsert opp felgene med lavere ET. ser ikke helt logikken her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...