oljenivå i custom bunnpanne

Anbefalte innlegg

hei. jeg driver å setter en 20vt 5`r i en annen bil, og da har jeg retta opp motoren og sveiset meg en ny bunnpanne. i den forbindelse lurer jeg på hvor mye olje jeg bør ha på. hvor mye klaring bør jeg ha mellom olja og veiv når motoren ikke går?

mvh jørgen borge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte du ikke Volvopanna?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei steinar. volvopanna passet veldig dårlig over traversen, så endte opp med å sveise meg en ny en istede:) mvh jørgen borge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet fasiten???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal klare å finne det ut for deg neste uke. Ring meg en kveld midt i uka så jeg husker det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du putter i en original peilepinne og måler hvor oljenivået er ved originalt plassering av motoren, så kanskje det er en pekepinn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal klare å finne det ut for deg neste uke. Ring meg en kveld midt i uka så jeg husker det.

helt supert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du putter i en original peilepinne og måler hvor oljenivået er ved originalt plassering av motoren, så kanskje det er en pekepinn ;)

har tenkt tanken, men jeg har tetet hullet til org pinnen og laget en ny lengere framme se. den orginale pinnen gikk rett ned der jeg nå har traversen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt tanken, men jeg har tetet hullet til org pinnen og laget en ny lengere framme se. den orginale pinnen gikk rett ned der jeg nå har traversen:)

Da ble nok saken en annen ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.