Joda, franske biler er bra de.....

Anbefalte innlegg

Bildene er tatt av meg selv :D

10623_175636560375_518410375_4061897_591

10623_175636565375_518410375_4061898_587

Ukjent situasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir dette 3dje tilfellet jeg ser med bærearmer på bærtur i fransk bil på 2 uker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ca en uke siden stod den en forholdsvis ny C4 ved innkjørselen til den lokale Spar butikken med helt lik forstilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler faktisk virkelig ikke! :) Regner med understellet på de bilene også er av plast, slik som alt annet på de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på att det ikke er bare dårlig skrudd til da, etter bytte til vinterdekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der skjedde faktisk på en typ44 jeg hadde da stabstaget gikk knakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett et par Audi a4 stå sånn også jeg. Bærearmene hadde knekt på begge bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT quattro har vel samme saken bak....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett flere golf mk3 som har stått sånn når nedre bærekule knekker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd meg også på en s4 c4, så ikke bare franskene som er amatører

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier vel litt om veiene vi må kjøre på.... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er feil å si at Franske biler er dårlige, når VAG ikke er et døyt bedre selv. Fransk er ikke noe dårligere en alt annet i samme prisklasse skulle jeg tro. Og de kan å lage rally biler også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt om det der skjer i 90/100 sona da for å si det sånn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt om det der skjer i 90/100 sona da for å si det sånn:)

Ja, det hadde neppe vært noe særlig :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken er vel at flere bilmerker er mere driftsikre enn mange vag , i hvertfall i følge statistikk...

Toyota Corolla osv, skal jo liksom være svaret på driftsikker bil statistisk, MEN.... Hvor mange toyota corolla (og lignende) er det som blir "brukt" av ungdom og andre som presser bilen litt ekstra..

Tror svaret fra statistikk ligger mye her, selvfølgelig er sikkert Toyota Corolla er bra bil, men hvis 98% av dem blir kjørt av folk som handterer bilen silkemykt, så kan nok det ha noe med statistikken å gjøre oxo tror jeg..

Men... de fleste blir lei av å skru etter hvert, jeg er ingen unntak :) Derfor synes jeg det har vært helt greit å kjøre Nissan Micra 1,0 av og til, maken til driftsikker bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Franske biler og EL system er noe drit iallefall, det har jeg dårlig erfaring med iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt samme hjulstillinga på Jettaen jeg hadde....men det var pga mye senk. Måtte holde bærebrua oppover mens jeg skrudde den fast eller skled den bare ut igjen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd meg også på en s4 c4, så ikke bare franskene som er amatører

da var det vel noe alvorlig slitt der vel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ca en uke siden stod den en forholdsvis ny C4 ved innkjørselen til den lokale Spar butikken med helt lik forstilling.

det var forsåvidt søsteren min.. noen hadde løsnet alle muttrene på ene dekket, så der var det dekket som hadde løsnet, og ikke noe som hadde knekt.. :P

(Spar på Valle ikke sant, Rødlig C4?)

var der oppe med TT'en og tok en grei titt på bilen, alle muttrene var hele og hadde løsnet. ble bekfretet at de var skrudd av hos merkeverksted. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken er vel at flere bilmerker er mere driftsikre enn mange vag , i hvertfall i følge statistikk...

Toyota Corolla osv, skal jo liksom være svaret på driftsikker bil statistisk, MEN.... Hvor mange toyota corolla (og lignende) er det som blir "brukt" av ungdom og andre som presser bilen litt ekstra..

Tror svaret fra statistikk ligger mye her, selvfølgelig er sikkert Toyota Corolla er bra bil, men hvis 98% av dem blir kjørt av folk som handterer bilen silkemykt, så kan nok det ha noe med statistikken å gjøre oxo tror jeg..

Godt å høre at flere har samme tanken omkring dette ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at flere har samme tanken omkring dette ;)

X2

skal forøvrig si, at jeg er mest imponert over mondeo'n med 4x4.

Denne har jeg straffet bra hardt, og denne har tålt mye juling.

Ford er vel ikke det som har best rykte på seg heller,

men dæven det er mye ungdom har hatt det morro med det merket...

Må vel si at jeg personlig har opplevd mere tull med Audiene, og de har blitt kjørt pent i forhold.

A4en har hatt lekasje på oljetetting på veiva, "obligatoriske forstillinga" og låsen på bakluka.

A3 8P og 8L har hatt diverse små elektriske feil, vet bla.a det ikke er helt ukjent fenomen,

å bytte motor til vindusheisen ;) men mulig jeg har franskproduserte audier?

Har prøvd å forstørre bildene til trådstarter, og justert kontraster m.m for å se etter hjulbolter.

Finner ingen, så å si at det er typiskt fransk, er vel noe bombastiskt?

Er vel godt mulig denne bilen hadde, hatt godt av en etterstramming for noen km tilbake?

Har forøvrig hørt om flere som har fått løsnet hjulbolter/muttere, og om så er tilfellet, er ikke det noen god tendens..

Kanskje det er bedre å holde ungdommen hjemme for å spille hiddenspill,

istedet for å reke rundt og drive faenskap?

Eller er det en god unnskyldning for å ikke "tape annsikt" og tilstå at man ikke skrudde til godt nok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.