#1 Skrevet Oktober 21, 2009 hei må nok skifte ytre knute da den lager lyd... noen som har anbefaling foruten orginal da de skulle ha 2500kr..... å kan drivknuten lage en slags vibrasjon foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2009 jeg kjøpte min på mekonomen på gamle bilen. fungerte som fy det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2009 Betalte litt over 3k ferdig byttet på Mekonomenverksted. Og ja, rett før min røk helt fikk jeg en sabla vibrasjon i styringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2009 autospar, koster ca 900 kr, bytte gjør man vel på 1 time selv, absolutt vanskeligste av alt er den forbanna "slangeklemma" som er umulig og feste skikkelig. resten er utrolig lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2009 takker får svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 NBS.. ca 1000kr"slangeklemma" som en sier her, er jo det letteste.. man bruker såklart spes verktøy til denne klemma;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2009 hva er lettest ta av akslingen eller la den være på å banke knuten av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2009 Koster 5-600 på biltema virker greit de jeg har montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2009 hvordan er di fra nbs?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2009 Høre med Frode Kristoffersen her på forumet, FK-Autoparts trur ej det heiter... Han tar vel 7-800 kr pr knute... Skiftet det på min i år, og fungerer gull det:) Jeg fikk det til uten å løyse noen stag i det heile.... Men hadde en som holdt rattet i full sving idet jeg skulle bikke den utav navet... Så gi den et kakk for å få den av akslingen, på med den nye, tilbake samme vei, og vips er det gjort... Ca en time på kvar side.... I underkant av det også når en er i farta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2009 Høre med Frode Kristoffersen her på forumet, FK-Autoparts trur ej det heiter... Han tar vel 7-800 kr pr knute... Skiftet det på min i år, og fungerer gull det:) Jeg fikk det til uten å løyse noen stag i det heile.... Men hadde en som holdt rattet i full sving idet jeg skulle bikke den utav navet... Så gi den et kakk for å få den av akslingen, på med den nye, tilbake samme vei, og vips er det gjort... Ca en time på kvar side.... I underkant av det også når en er i farta:) frode skulle ha 1500 å nbs 1000... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2009 biltema 600. da er jo saken biff da Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2009 Biltema har de noe som passer da? hadde ikke til 3bg iallefall annet enn til 2.0 115hk bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2009 Biltema har de noe som passer da? hadde ikke til 3bg iallefall annet enn til 2.0 115hk bensin Har til 1.8T hvertfall Ikke alle som står i lista der heller Hadde en A4 1.9 her om dagen som ikke sto i lista, men tok den til A6 jeg da med rett motor. Passet helt fint den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2009 jo biltema hadde di,, men klarte selvfølgeli å få den minste:( skal ha den med 38tenner... så bli nok tilbake imårra å bytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...