anbefaling av drivknute passat

Anbefalte innlegg

hei må nok skifte ytre knute da den lager lyd... noen som har anbefaling foruten orginal da de skulle ha 2500kr..... å kan drivknuten lage en slags vibrasjon foran?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte min på mekonomen på gamle bilen. fungerte som fy det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte litt over 3k ferdig byttet på Mekonomenverksted.

Og ja, rett før min røk helt fikk jeg en sabla vibrasjon i styringa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

autospar, koster ca 900 kr, bytte gjør man vel på 1 time selv, absolutt vanskeligste av alt er den forbanna "slangeklemma" som er umulig og feste skikkelig. resten er utrolig lett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS.. ca 1000kr"slangeklemma" som en sier her, er jo det letteste.. man bruker såklart spes verktøy til denne klemma;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er lettest ta av akslingen eller la den være på å banke knuten av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 5-600 på biltema virker greit de jeg har montert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høre med Frode Kristoffersen her på forumet, FK-Autoparts trur ej det heiter... Han tar vel 7-800 kr pr knute... Skiftet det på min i år, og fungerer gull det:)

Jeg fikk det til uten å løyse noen stag i det heile.... Men hadde en som holdt rattet i full sving idet jeg skulle bikke den utav navet... Så gi den et kakk for å få den av akslingen, på med den nye, tilbake samme vei, og vips er det gjort... Ca en time på kvar side.... I underkant av det også når en er i farta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høre med Frode Kristoffersen her på forumet, FK-Autoparts trur ej det heiter... Han tar vel 7-800 kr pr knute... Skiftet det på min i år, og fungerer gull det:)

Jeg fikk det til uten å løyse noen stag i det heile.... Men hadde en som holdt rattet i full sving idet jeg skulle bikke den utav navet... Så gi den et kakk for å få den av akslingen, på med den nye, tilbake samme vei, og vips er det gjort... Ca en time på kvar side.... I underkant av det også når en er i farta:)

frode skulle ha 1500 å nbs 1000...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema 600. da er jo saken biff da Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har de noe som passer da? hadde ikke til 3bg iallefall annet enn til 2.0 115hk bensin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har de noe som passer da? hadde ikke til 3bg iallefall annet enn til 2.0 115hk bensin

Har til 1.8T hvertfall

Ikke alle som står i lista der heller

Hadde en A4 1.9 her om dagen som ikke sto i lista, men tok den til A6 jeg da med rett motor.

Passet helt fint den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo biltema hadde di,, men klarte selvfølgeli å få den minste:( skal ha den med 38tenner... så bli nok tilbake imårra å bytte...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.