#1 Skrevet Oktober 22, 2009 (endret) Skiftet pærene på baklysene i dag..+blinklys. var inne på statoil og fikk like pærer i katalogen...etter jeg skiftet de skjedde no merkelig. *når jeg skrur på lysene, så lyser bremselysene for fullt, samt høyt montert bremselys *når jeg skrur av lysene funker bremselysene som normalt *blinklysene blinker i 3x hastighet *tegner for pære som er gått, lyser hver gang jeg tråkker på bremsen så etter sikring for baklys/bremselys, men stressa litt til jobb....fant ikke noe i farten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2009 Blinker blinklysene i 3x hasitghet så er den en som ikke funker som regel. Sjekket du alle? Hørres ut som en typisk jordingsfeil en eller annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2009 du har sikkert satt pæra i feil hakk jeg har gjort det på eindel biler det er lett å gjøre det på vag biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2009 du har sikkert satt pæra i feil hakk jeg har gjort det på eindel biler det er lett å gjøre det på vag biler hvordan mener du med i feil hakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2009 slik at begge polene på pæra har kontakt. vil ikke merkes på bremslyset da det er sterkest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 hvordan mener du med i feil hakk? Snu pæra 180 grader så kommer den på rett plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2009 'løst* viste seg at å la ho pølsekokeren sjekke i katalogen ikke var så lurt....var innom en annen bensinstasjon og sjekka selv etterpå, og da var alt i orden igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...