merkelige baklys på RS2 *løst*

Anbefalte innlegg

Skiftet pærene på baklysene i dag..+blinklys. var inne på statoil og fikk like pærer i katalogen...etter jeg skiftet de skjedde no merkelig.

*når jeg skrur på lysene, så lyser bremselysene for fullt, samt høyt montert bremselys

*når jeg skrur av lysene funker bremselysene som normalt

*blinklysene blinker i 3x hastighet

*tegner for pære som er gått, lyser hver gang jeg tråkker på bremsen

så etter sikring for baklys/bremselys, men stressa litt til jobb....fant ikke noe i farten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinker blinklysene i 3x hasitghet så er den en som ikke funker som regel. Sjekket du alle? Hørres ut som en typisk jordingsfeil en eller annen plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har sikkert satt pæra i feil hakk jeg har gjort det på eindel biler det er lett å gjøre det på vag biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har sikkert satt pæra i feil hakk jeg har gjort det på eindel biler det er lett å gjøre det på vag biler

hvordan mener du med i feil hakk?:confused::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik at begge polene på pæra har kontakt. vil ikke merkes på bremslyset da det er sterkest:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan mener du med i feil hakk?:confused::)

Snu pæra 180 grader så kommer den på rett plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'løst*

viste seg at å la ho pølsekokeren sjekke i katalogen ikke var så lurt....var innom en annen bensinstasjon og sjekka selv etterpå, og da var alt i orden igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.