Hvor får jeg tak i girkasse til Golf III 1,6?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted (eller en som har) girkasse til Golf III for salg? Finner ingen som har noen sted jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er galt med den du har nå? symptomene på den? sliter litt jeg også, men orker ikke stresse, fremdeles ved fødselen på min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... den er ødelagt nå da... Det som var symptomene til å begynne med var at bilen hørtes ut som et lokomotiv (ja, faktisk.... tjugg, tjugg, tjugg osv) Jo høyere gir jo raskere... Mot slutten var det bare en høy skrapelyd... Så nå må jeg ha ny... Sukk.. får se hva jeg klarer å skaffe... norsk bildelsenter var ikke mye hjelp... "tja... vi kan jo kanskje klare å fixe den du allerede har for... la oss si rundt 11 lapper..." Eller vi kan si det bilen er verdt uten girkasse... men, men... vi får satse på det beste...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... den er ødelagt nå da... Det som var symptomene til å begynne med var at bilen hørtes ut som et lokomotiv (ja, faktisk.... tjugg, tjugg, tjugg osv) Jo høyere gir jo raskere... Mot slutten var det bare en høy skrapelyd... Så nå må jeg ha ny... Sukk.. får se hva jeg klarer å skaffe... norsk bildelsenter var ikke mye hjelp... "tja... vi kan jo kanskje klare å fixe den du allerede har for... la oss si rundt 11 lapper..." Eller vi kan si det bilen er verdt uten girkasse... men, men... vi får satse på det beste...

Hvilken motorkode har du? Er det ABU har du jo 085 kassen som også sitter i Polo 86c og 6N. Hva er koden på gearkassen? CZG, CWN, CWS, CWU eller noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.