#1 Skrevet Oktober 22, 2009 Som topic, skal ha coiler montert på toppdekslet (7a), hvilke 1,8t coiler kan jeg bruke (gjerne vag delenr på de). Vet jeg kan bruke ls1 coiler, men disse krever en ekstern montering og pluggkabler og det vil jeg nødig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2009 06B 905 115R coilene kan du bruke,med men litt modifisering..jeg skal bruke samme på min 16v.. Ellers så ble jeg tipsa om at Apikol selger disse ferdig modifisert til å passe 20VT LINK HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2009 KRB selger også COP-coiler som skal passe femmere visstnok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2009 Takker for svar Da har jeg bestillt 5coiler fra møller så får vi se om de passer mitt toppdeksel, men siden det passer ditt (16v) så skulle det vel passe 7a toppdekslet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2009 Takker for svar Da har jeg bestillt 5coiler fra møller så får vi se om de passer mitt toppdeksel, men siden det passer ditt (16v) så skulle det vel passe 7a toppdekslet også Det passer,men med modifikasjoner som sagt På 16v så må man hvertfall slipe ned kragen og borre/slipe opp større hull i dekselet.Vil tro det er tilnærmet likt på 7a dekselet og.. Gummihetta som står på coilene må fjernes for at de skal passe nedi..Koblingskjema finner du om du søker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2009 Får se når jeg får de, men sliping er artig Koblingsskjema, er vel ikke mer enn 2ledninger pr coil vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2009 Kan man kjøre waste spark med disse? Og vil de fungere på Electromotive tech II? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2009 kan vel kun kjøre direct fire, de har innbygde drivere tror jeg. Så de trenger el kun signal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2009 Kan man kjøre waste spark med disse? Og vil de fungere på Electromotive tech II? Er det mulig å kjøre waste spark på 5'r? Tenk da på tennigsrekkefølger og grader på veiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2009 Kan vel umulig bli riktig? 5 er jo et primtall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2009 er 4 ledninger på coilene. trigger strøm jord og signal jord apikol selger i likhet med 034 coiler som er moddet og med ledningsnett som plugger rett i autronicaen 38 dollars per coil er ikke gale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2009 Er det mulig å kjøre waste spark på 5'r? Tenk da på tennigsrekkefølger og grader på veiv. Jeg har 16vT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2009 (endret) Disse har innebygde drivere ja,så det trenger kun signal inn. Burde vel være mulig å kjøre delt signal på syl 1/3 og syl 2/4 men blir vel ikke waste spark i den forstand? Har ikke Tec2 sprutet nok utganger til å kjøre fullsekvensielt på 4 syl da? Syns å huske jeg så noe koblings skjema i manualen til SM4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 30, 2010 Disse 115r coilene passet greit, måtte som nevnt slipe ned kragen og utvide hullet endel. Det finnes en lengre type som skal kreve mindre modifikasjoner en disse jeg brukte, men har ikke delenummer på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 30, 2010 Disse 115r coilene passet greit, måtte som nevnt slipe ned kragen og utvide hullet endel. Det finnes en lengre type som skal kreve mindre modifikasjoner en disse jeg brukte, men har ikke delenummer på de. Stemmer Frank.. Jeg brukerr coiler fra 2.0TFSI motoren,de er lengre..Det er mulig gummitetningene må fjernes for å få det til å passe i plugg hulla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...