#1 Skrevet Oktober 22, 2009 Utrolig mye tøft her fra rally på 80-90 tallet Husker ikke helt hvor jeg har linken fra , så håper ikke det er en repost !! http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=45844&st=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2009 Noe sier meg at "catch me if you can" er litt misvisende her. Jeg skulle mene at feks. "Wannabes, always in your way!" eller "get the f* out of my way" skulle være mer passende. Tror hvert fall audi føreren var enig med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2009 Utrolig mange gromme gruppe B bilder her! Og så mange spesielle Audi bilder! Likte godt bilde av Sport quattro midtmotor prototypen. Dette må være den beste tråden på lenge: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Konsept Audi nede til høyre ell Edit : det er prototypen på sport quattro med midtstilt 5 sylindret motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2009 Herre min skaper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2009 Han der har skjønt hva man skal ha av bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2009 Utrolig mange gromme gruppe B bilder her! Og så mange spesielle Audi bilder! Likte godt bilde av Sport quattro midtmotor prototypen. Dette må være den beste tråden på lenge: smil : Ja her er det så mange råe klassikere Veit ikke hvor mange ganger jeg har studert gjennom disse bildene Syns det bilde her er tøft også ! Håper han karen nede til venstre der fikk fart i kameraet sitt , hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2009 Herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2009 (endret) Mye stilige bilder her. Ser de fleste større Audi bildene er pressebilder til Audi AG - som strengt tatt ikke skal online Midtmotor Audien er fra testingen i gamle Øst-Europa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2009 Noe sier meg at "catch me if you can" er litt misvisende her. Jeg skulle mene at feks. "Wannabes, always in your way!" eller "get the f* out of my way" skulle være mer passende. Tror hvert fall audi føreren var enig med meg Ikke si det. Metro hadde en fantastisk midtmontert 2991ccm sugemotor motor på 410hk og 4wd. Den motoren ble senere brukt i Jaguar XJ220. Da med twin Garrett T3 turboer. Så jeg tror ikke at Audien var SÅ mye raskere "om raskere" en Metro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2009 Tenk å hatt en tidsmaskin med nok plass til meg og en av de her... Genial tråd med mye rått fra alle merker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2009 Å fyyyyfaen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2009 Tenk å hatt en tidsmaskin med nok plass til meg og en av de her... Genial tråd med mye rått fra alle merker! himmelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2009 Sikkert vist før, Helt RÅ kjøring, RÅ lyd, RÅE biler. Høy gåsehudfaktor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 22, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 22, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=0orA-AaIiQY&NR=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...