Mitt nye hjem. Bergen. bent87's "vekesbok"

Anbefalte innlegg

Det hele startet med at jeg låg å tenkt i sengen.

 

Nei. Det hele startert med at jeg og kompisen min satt på nette til 2 om natten å bestilte klær til ca 2000$ på http://www.ccs.no. Han sjenkte meg kaffi og jeg drakk. Før kunne jeg drikke så mye kaffi som jeg ville, samme med andre koffindrikker, men nå tydelig vis er det slutt.

 

Jeg begynner å bli voksen...

Mitt navn er Bent Eilerås Aasen og jeg er født 31.08.1987 i godeste Bergen.

På mandag starter jeg den tredje epoken i livet mitt.

 

1-epoke tar vi senere

2epoke var i Haugesund der jeg tok min utdanning som Maskin igeniør.

3epoke starter nå og den på Aibel i bergen, men på prøvetid til 30.04.2010. Etter dette ser jeg fram til fast jobb, om ikke jeg finner på noe nytt.

 

 

Vel... Grunnen til denne tråden er så mangt. Egentlig fordi jeg vil fortelle om hvem jeg er og hva jeg gjør. Men også fordi det kom opp et lys mens jeg låg her og tenkte. jeg har lurt på hvor jeg skal bo i Bergen og har funne ut at jeg ikke trenger å bo i Sentrum. Grunnen til dette er at jeg er en, jah, en redneck (vet ikke om dette var rette ordet men det får stå der til jeg kommer på noe annet)

 

Jeg liger bil for godt.

Det er vel hovedgrunnen til at jeg vil betale 300kr i året for å fortelle dere hva jeg gjør på.

Parken min per i dag er vw scirocco 1988 model og en calibra 1991 model.

Sciroccen bilr herved kalt sccroken og er langtids prosjekte mitt som ikke er til salgs. Bank i bordet.

 

Denne kommer jeg innpå senere fordi denne har ikke holdt meg våken i dag.

Er en interessert kan en ta en titt på den ikke fult så oppdaterte prosjekt-tråden min.

Sccroken ser slik ut. Per dags dato ser den ligg mer ikke sånn :S:D

2523677210103320101S600x600Q85.jpg

 

Calibraen min som jeg har fikset på i dei siste månende mens jeg har søkt jobb og vert bortsjemt i tid ser slik ut og er bruksbilen min.

Grunnen at jeg også ligger oppe er at jeg nettop har skiftet motor fordi den toppen jeg hadde sprekk mellom olje og kjølevann. Bytte ble gjort med en annen komplett mootor med en topp som skal være bedre og ikke ha dette problemet med sprekk. Denne toppen er foresten utviklet av coswort teamet. Det er også montert sterkere cluch da jeg sikkert kommer til å trimme motoren med tida, om ikke selge til fordel for vw. :)

Vel grunner til at jeg kom inn på dette var at bilen min tikker noe mer enn ka den andre motoren gjore og at jeg må fikse dette og det koster penger. Vel jeg begynner i jobb, men må jo komme meg til jobb. detter er jo stoss alt driftsbilen min og jeg kan ikke sette denne til sides igjen. Det var jo derfor jeg byttet motor for å slippe noe problemer. konklusjon: uærlige folk liker vi ikke.

Vel her er bilen nesten ferdig utvendig.

2846332520103320101S600x600Q85.jpg

 

Det kommer også en jetta g60T snart i parken min.

BILDE :)

 

 

vel god natt for nå :)

mvh din vendlige nabo, Bent Andre Eilerås Aasen

 

tar ikke ansvar for skrivefeil, men gjør mitt bsete:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen tilbake: ja : Sccroken såg bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk :)

Der var første dag unnagjort hos aibel. :)

Nå sitter jeg hos onkelen min og ser på leilighet?

 

Ser etter hus noe utenfor sentrum. Helst mellom sansli og sentrum. Noe som egner seg best i hverdager og på en saftig lørdag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.