#1 Skrevet Januar 11, 2005 lurer på om cobra suspension høydejusterbare senkesett er tuv godkjente sendte mail til gundersen sportcar ans, men får ikke svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2005 lurer på om cobra suspension høydejusterbare senkesett er tuv godkjente sendte mail til gundersen sportcar ans, men får ikke svar Hei! Har snakket med Gundersen Sportscar ans, og dem har ikke fått noe e-mail fra deg, men settet er TUV godkjent. Ellers kan du ringe dem på 69 28 05 62 for nærmere info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2005 Hei!Har snakket med Gundersen Sportscar ans, og dem har ikke fått noe e-mail fra deg, men settet er TUV godkjent. Ellers kan du ringe dem på 69 28 05 62 for nærmere info. da har det blitt no kluss med sending av mail da jeg får ringe dem i morgen så jeg får no papirer på sette mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...