xenonlysa mine blinker av og til?

Anbefalte innlegg

er det noen som vet hva som er galt? de blinker noe jævelig et par ganger i ny og ne... rett etter at jeg har startet. men så virker de som de skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ettermontert? det er en typsik spenningsfeil, få det sjekket før du svir av alle ledningene i hovednettet.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er orginale bixenon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift ballaster...

EDIT: Stian skrev det jeg skrev først ja.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres ut som pærene dine holde på å ryke.. Xenon kan oppføre seg sånn da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke uvanlig på A4....:) Har det samme selv, men gidder ikke gjøre noe med det før lyset kutter helt. Liten sjanse for at det er pæra. Men billigst å starte der, er det ikke pæra.......så er det styreenheten som sitter under lykta. Koster ca 3500kr+montering..pr stk : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er ballasten, er ikke dette noe en kan ta på reklamasjon? Det er vel ikke definert som en slitedel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, jeg har altså opplevd at intil et par minutter etter at jeg har startet å kjøre så kan det komme noen kjempeblink fra lysa mine også virker de som de skal. for 2 uker siden sluttet bilen min å lade og jeg trodde det var dynamoen,men det viste seg å være en kabelsko som hadde brent av???? er det skumle ting som skjer med bilen min eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er og en indikator ja, for lite strøm/amp fra batteriet så fungerer ikke ballastene som de skal ergo lampene får spennings fall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok Gremlins du har i bilen TR...:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gremlings ja! det begynner å likne på det... neida.. jeg var ute å kjørte en tur i stad rett etter at jeg hadde begynt å kjøre så kom det et par blink, men ikke noe kjempe blink men to kjappe små blink, også var alt helt ok igjen....???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.