#1 Skrevet Oktober 23, 2009 Hei folkens. Var å kjøpte meg audi igjen, denne gang en 96 A6 avant med 2,5tdi 140 og 6 gir. Veldig god bil å kjøre. Er et par ting eg skal gjere med den. Først skal eg bytte vacum-pumpa (har bestillt), skal også skifte LMM. Er det noen her som har en slik tilsalgs??? Anng den vacumpumpa, har den kun misjon å skaffe bilen gode bremser i tilfelle motorstans? Hvis det er einaste misjon, går det an å koble bort staget å kjøre uten denne? Den var ikkje billig akkurat. Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2009 Kan kjøpte den pumpa fra ebay. Kjøpte min der, funka som gull. Denne trengs for å ha gode bremser med motoren i gang også. Kjøpte denne til min. Fungerte glimrende! http://cgi.ebay.de/VAKUUMPUMPE-VACUUMPUMPE-VW-LT-T4-AUDI-A6-100-C4-NEU_W0QQitemZ250261059554QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3a44b8b7e2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2009 Hvis du bor i nærheten kan du få låne en av meg for å prøve om du trenger LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2009 Bur på vestlandet, så det blir litt vanskelig. Men eg har bestillt ny LMM fra Audi, kosta den nette sum av 3266kr: eek : Skal chippe motoren, og da bør jo luftmengdemålaren vere i orden for å få full uttelling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...