#1 Skrevet Oktober 23, 2009 (endret) Har en B6 Avant med Rns-e spiller med 10 høytalere, ikke bose! Har lyst å bygge inn en liten forsterker og subwoofer i bagasjerommet samtidig beholde alt det andre originalt da jeg syntes det spiller godt nok, men mangler liksom bassen:p Der er en liten original subwoofer i bilen med den lager da ikke noe bass som er å skryte av! Så det jeg lurer på er hva utstyr trenger jeg? adapter og ect.. Hvor får jeg signal til å starte/slå av forsterkeren fra? Hvordan styres forsterkeren av Rns-e spilleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2009 Jeg har en a4 B7 avant med bose. Har koblet inn en ekstra forsterker og en basskasse i reservehjulsbrønnen med et veldig godt resultat. Du trenger en forsterker med høynivå inngang...da tar du bare signalet direkte i fra høytalerkontaktene til dørene forra.I bilen min fant jeg signal på kontakta til forsterkeren som sitter originalt på basskassa bak. Er mulig du må hente signal i fra spilleren høytalerutgang... Er også greit og ha en forsterker som skrur seg automatisk på signal inn....Jeg kjøpte varer i fra kenwood,og er meget fornøyd. 12" bygger kun 9cm så jeg fikk gjemt hele kasssa under gulvplata;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...