#1 Skrevet Oktober 24, 2009 I min leting etter ny bil har jeg kommet over en billig bruksbil, 97 mod Audi A3 1,6.. problemet er at toppakningen på den har gått.. (ser tydelig sport av olje i kjølevæsken og motsatt) Hvor mye må jeg regne med at det vil koste å bytte toppakning? Og er det noen her inne evt som kan ta det på seg billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2009 Hvor mye må jeg regne med at det vil koste å bytte toppakning? Og er det noen her inne evt som kan ta det på seg billig? Normal pris er rundt 10.000,- + alle mulig tillegg (rustne bolter, bolter som knekker osv). Jeg gjorde dette på fastpris 5.500,- for en fyr og det ble tilslutt 50 kr timen pga absolutt alt gikk til helvete og delene var dyrere enn jeg regnet med. Never again! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2009 Normal pris er rundt 10.000,- + alle mulig tillegg (rustne bolter, bolter som knekker osv). Jeg gjorde dette på fastpris 5.500,- for en fyr og det ble tilslutt 50 kr timen pga absolutt alt gikk til helvete og delene var dyrere enn jeg regnet med. Never again! Ok. Det jeg antok.. da blir det nok å gjøre det selv, så får det bare være med den garantien på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2009 Kan jo høre hva Ted skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...