Bytte av toppakning.. anyone? :P

Anbefalte innlegg

I min leting etter ny bil har jeg kommet over en billig bruksbil, 97 mod Audi A3 1,6.. problemet er at toppakningen på den har gått.. (ser tydelig sport av olje i kjølevæsken og motsatt)

Hvor mye må jeg regne med at det vil koste å bytte toppakning? Og er det noen her inne evt som kan ta det på seg billig? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye må jeg regne med at det vil koste å bytte toppakning? Og er det noen her inne evt som kan ta det på seg billig? :o

Normal pris er rundt 10.000,- + alle mulig tillegg (rustne bolter, bolter som knekker osv).

Jeg gjorde dette på fastpris 5.500,- for en fyr og det ble tilslutt 50 kr timen pga absolutt alt gikk til helvete og delene var dyrere enn jeg regnet med.:o

Never again!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normal pris er rundt 10.000,- + alle mulig tillegg (rustne bolter, bolter som knekker osv).

Jeg gjorde dette på fastpris 5.500,- for en fyr og det ble tilslutt 50 kr timen pga absolutt alt gikk til helvete og delene var dyrere enn jeg regnet med.:o

Never again!

Ok. Det jeg antok.. da blir det nok å gjøre det selv, så får det bare være med den garantien på jobben :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre hva Ted skal ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.