skal skifte termostat-reg.reim på allroad.noe mer jeg bør få skiftet samtidig?

Anbefalte innlegg

skal på verksted for å skifte termostat.. 7500kr. så jeg får samtidig skiftet register reim "kit" og servoreim. totalt 12500kr.

skal samtidig få dem til å montere en motorvarmer .., noe annet jeg bør tenke på samtidig som dem tar alt dette.?

Allroad 2001mod, 180hk, tiptr. gått 170tusen.

mvh Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannpumpe.. hvis det ikkje ligger i kitet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk alle løpehjul/strammehjul til dynamoreim og foringer for opplagring av strammer til dynamoreim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simring i front av veiv og simringer i front av kammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

olje og filter samt rengjøring av tip kassa om dette ikke er gjort siste 40k

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

olje og filter samt rengjøring av tip kassa om dette ikke er gjort siste 40k

Godt poeng om man ikke skrur selv. Intervallene på automaten er vel 60K men kan være smart å gjøre oftere feks på 40 som du sier.

Men dersom man skrur selv så sparer man en del på det fremfor at verkstedet skal gjøre jobben, og dette er jo en jobb som lar seg gjøre selv for de aller fleste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster under 2k å gjøre det selv og det tar 1-2 timer eller kanskje mer alt etter utstyr og plass.. kjempelett.

Grunnen til jeg sier 40k er at man bare får ut litt over halvparten av oljen, dvs man skal bytte all olje på 60k men det får man ikke ut, så bedre og bytte på 40:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke olje bruker dere på kassa? tenker jeg fyller på samme mengde olje som jeg får ut av kassa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.