#1 Skrevet Oktober 25, 2009 hei, har en audi 90Q type 89, var ute og kjørte så plutselig ble det svart, i dacshbordet og div målere, har ikke lys på turteller, spedometer, temp, oljetemp og oljetryks måleren, de lysa som er igen i instrumente, er blinklysa blinker, og fjern og nær, og park bremsen lyser også i dashborde, har skjekket alle sikringer og drart lit ledninger for og se om det er noe dårlig kontakt, men har ikke funnet noe, og prøvd og bytta relle og, men ingen lykke,=( håper noen har noen kloke idier her=) takker for alle svar som måtte komme=) MVH Aleksander, K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2009 Finn ledningen på lysbryteren som går til instrumentlys og sett strøm på den, virker lyset er det lysbryter som er defekt. Husker ikkje farge på ledningen men mulig den er grå med blå stripe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2009 ble mørkt i de samme lysende på min engang, da var det bare en 7,5a sikring son hadde røkke, det skal bare være en 7,5a sikring der såvitt meg bekjent, dobbelsjekk den, men vist den enda er fin så må du bare begynne å ohme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2009 Finn ledningen på lysbryteren som går til instrumentlys og sett strøm på den, virker lyset er det lysbryter som er defekt. Husker ikkje farge på ledningen men mulig den er grå med blå stripe. takk for svar=) da har jeg noe g finne på i mora he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2009 ble mørkt i de samme lysende på min engang,da var det bare en 7,5a sikring son hadde røkke, det skal bare være en 7,5a sikring der såvitt meg bekjent, dobbelsjekk den, men vist den enda er fin så må du bare begynne å ohme. oki, alt står på tysk i bilen min, og på sikringslokket, men skal skjekke om jeg finner en 7,5 sikringer å se om den er fin, takk for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2009 fant ingen 7,5a sikringer, kombistrøm står det på tysk, på sikring nr 12, er det riktig sikringer,? hvis ikke så får jeg feilsøke lit =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2009 har samme problem med min. men dette skjedde etter at jeg skiftet hele speedometeret! så det kan være noe bak på den som har brent seg! det som jeg tror har skjedd med min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2009 Hei Alex Hvis du skal ta ut instrumentet så mener jeg det sitter igjen en liten svart ledning jeg la rett inn på kjølevæske-måler`n der....den kan du bare ta vekk. Gjorde dette da målern for vanntempen ikke funka og skulle sjekke litt. Men satt på ny multitemp-giver på vannrailen og da funka det igjen. Men TROR jeg glemte å fjerne den ledningen. Du skjønner det når du ser`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2009 har samme problem med min. men dette skjedde etter at jeg skiftet hele speedometeret! så det kan være noe bak på den som har brent seg! det som jeg tror har skjedd med min! oki, oki, du får si ifra hvis du finner feilen da, så skal jeg si fra når jeg finner feilien min, kan det hende vi kan hjelpe hvarandre lit,=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2009 Hei AlexHvis du skal ta ut instrumentet så mener jeg det sitter igjen en liten svart ledning jeg la rett inn på kjølevæske-måler`n der....den kan du bare ta vekk. Gjorde dette da målern for vanntempen ikke funka og skulle sjekke litt. Men satt på ny multitemp-giver på vannrailen og da funka det igjen. Men TROR jeg glemte å fjerne den ledningen. Du skjønner det når du ser`n.. hei hei, jon, den skal jeg skjekke, om jeg finner,=), så skal jeg måle lit i morra=), 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2011 Har dere funnet ut av feilen? sliter med det samme, og har sjekka det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...